The Cloud One Prague
Hotel voor gasten met huisdieren met een 24-uurs receptie bij een treinstation/metro in Stadscentrum van Praag
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Cloud One Prague
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De prijs is € 90
inclusief belastingen en toeslagen
5 jan - 6 jan 2025
Kameropties
Alle foto's voor Business kamer (with Queen Size Bed) laden
Business kamer (with Queen Size Bed)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Ledtelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Comfort kamer, 1 queensize bed laden
Comfort kamer, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Kabelzenders
Alle foto's voor Comfort kamer, 1 kingsize bed laden
Comfort kamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Kabelzenders
Vergelijkbare accommodaties
Grandior Hotel Prague
Grandior Hotel Prague
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
Fitnessruimte
9.0 van 10, Fantastisch, (1030)
De prijs is € 79
inclusief belastingen en toeslagen
19 jan - 20 jan 2025
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Hybernska 2140/17, Prague, 110 00
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 19.00–19.50 voor volwassenen en ca. EUR 0–19.50 voor kinderen
- Toeslag voor overdekt parkeren: EUR 30 per dag
- Toeslag voor huisdieren: EUR 20 per huisdier (varieert op basis van verblijfsduur), plus EUR 20 eenmalige schoonmaakkosten
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
The Cloud One Prague Hotel
The Cloud One Prague Prague
The Cloud One Prague Hotel Prague
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Cloud One Prague
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
24 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Ger
Reisde met partner
10 jun 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ger
5 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Gerald
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerald
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Holly
Reisde met partner
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Holly
3 nachten verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Aamir, Geneva
12 dec 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Aamir
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Georgios, Larissa
10 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Georgios
3 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Rainer
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rainer
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Jorge Omar
Reisde met partner
3 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jorge Omar
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
José
30 nov 2024
José
2 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Joel
Reisde met partner
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Joel
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Sean
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sean
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
M-Christine
11 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
M-Christine
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Rainer
11 nov 2024
Rainer
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
HIROHISA
Zakenreiziger
10 nov 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROHISA
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Tina
Reisde met een groep
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Tina
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Gary
26 okt 2024
Gary
6 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Richard
Zakenreiziger
25 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Wai In
23 okt 2024
Wai In
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
David
22 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Frank
Reisde met partner
20 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frank
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Takashi
Reisde met familie
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takashi
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Erin
Reisde met een groep
16 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erin
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
tanya
Reisde met partner
11 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tanya
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Anna Maria
Reisde met partner
11 okt 2024
Anna Maria
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Gary
Reisde met partner
6 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gary
4 nachten verbleven in september 2024