Op basis van 436 geverifieerde beoordelingen

4,0 / 5
77% van onze gasten beveelt dit aan
4,3 Hygiëne kamer
4,2 Service & personeel
4,0 Comfort kamer
3,8 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit De Meern

Geplaatst op 26 jul. 2023
evt
Opmerking van Hotelbeheer
27 jul. 2023 door reception managerHotelbeheer
Muchísimas gracias por emplear parte de su tiempo en valorar los servicios de nuestro Hotel.Estamos muy contentos de que hemos cumplido sus espectativas y esperamos y deseamos volver a verles muy pronto por nuestro Hotel.Les deseo un feliz verano.AtentamenteSebastián GonzálezJefe de Recepción
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 15 mrt. 2023
Ligging was prima, diners waren vrij eenzijdig. Voor vegetariers weinig mogelijkheden. Hotelkamer was netjes maar gehorig. Laatste avond hoorden we mensen luid praten en ook de televisie die aanstond. Door een storing hebben we 45 minuten vast gezeten in de lift, waar geen enkele excuses voor kwam. Evenmin hoorden we nadat we op de alarmknop gedrukt hadden iets over de voortgang.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 27 dec. 2021
Good location. Breakfast was great. Staff nice.
Opmerking van Hotelbeheer
11 feb. 2022 door reception managerHotelbeheer
Thank you so much for your words that help other guest to book our Hotel in the futurre. We hope to see you again in the future. Sincerely Sebastián González Reception Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 10 mrt. 2019
Small pool and not open in the evening hours. Free parking place difficult to find after 15
Opmerking van Hotelbeheer
14 mrt. 2019 door Hotel El TopeHotelbeheer
Thank you for your comment. We want to inform you that our pool schedule is until 17 hours after that time,you can use it at your own risk. We have limited parking spaces and for that reason it is free. We would like to welcome you again in the future! Best regards.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Rotterdam

Gedateerd hotel met problemen...

Geplaatst op 23 mrt. 2018
Receptie zeer vriendelijk... Kamerszijn basaal gerenoveerd. Zwembad was niet schoon(vieze bodem) Eten is zeer eenvoudig met veel doorgekookte onderdelen... Ook hier geldt dat dit hotel ooit een goed hotel was maar nu niet meer mee kan komen in de huidige tijd.
2 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Rotterdam

Helaas teleurstellend...

Geplaatst op 17 jun. 2016
Voordelen: Helaas niets.
Nadelen: Hotel dient een totale renovatie te ondergaan om zich op z,n minst een driesterrenhotel te mogen noemen.
Locatie: Locatie is ok zolang je goed ter been bent.
Hotel als zovelen in Puerto de la Cruz.. Hebben de slag gemist in vergelijking met het zuiden ondanks dat Puerto de la Cruz veel authentieker is. Hotel is een blokkendoos om te slapen en te eten..meer niet... Klein zwembad met veel beton eromheen. Mijn kamer was in het niet gerenoveerde gedeelte...oud en vies. WiFi -verbinding was er nauwelijks op de 7de verdieping. Eten is een een lachertje...zeer slecht ontbijt en een matig avondeten.. Alles doorgekookt en ook weinig liefde/interesse van personeel. Ook hier heeft de crisis zijn werk gedaan helaas... Een totale renovatie zou zeker op zijn plaats zijn. Helaas voor mij eens maar nooit meer!
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Oude glorie

Geplaatst op 4 feb. 2014
Hotel is in verouderde staat. Geen viersterren waardig.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 25 sep. 2024
La verdad que lo mejor han sido las vistas que he tenido desde la habitación, en la 6ª Planta. La playa está muy poco accesible, y el aparcamiento también deja mucho que desear... La comida muy buena, y con mucha variedad, pero en el todo incluido no entra toda la bebida, incluso pedimos un barraquito y te lo ponían pero sin licor... De la habitación lo que no me gustó fue la moqueta.
Opmerking van Hotelbeheer
25 sep. 2024 door Sebastián GonzálezHotelbeheer
Buenos días Sra. LorenaMuchas gracias ante todo por haber dedicado unos minutos de su tiempo para opinar sobre nuestro Hotel. Nos agrada saber que le ha gustado la ubicación de la habitación por las vistas y nuestra comida. Sentimos que no le haya gustado del todo la habitación por el tema de la moqueta pero que sepa,y lo habrá podido comprobar in situ, estamos en un proceso de reformas en el Hotel y todas las habitaciones serán reformadas y se introducirá el parquet eliminando por lo tanto la moqueta. En lo que al TI se refiere, comentarle que este servicio en nuestro Hotel incluye una gran cantidad de bebidas así como cafés, infuciones, etc., el no así el barraquito que es un servicio Premium y por el que se ha de pagar un suplemento. Esperamos poder volver a verles muy pronto en nuestro Hotel y compruebe el cambio experimentado que seguro, le gustará.AtentamenteSebastián González / Jefe de Recepción y Reservas
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 22 sep. 2024
Good location, good property, good food
Opmerking van Hotelbeheer
25 sep. 2024 door Sebastián GonzálezHotelbeheer
Thank you Jiaull for take a few minutes to give your opinion about our Hotel, this will help another guest who wish to come in the future.We hope to see you soonSincerelySebastián González / Reception Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 17 sep. 2024
El personal muy amable , la estancia muy amena y nos quedamos con ganas de mas.
Opmerking van Hotelbeheer
25 sep. 2024 door Sebastián GonzálezHotelbeheer
Buenos días Sr. Javier.Gracias por tomarse un momento para opinar sobre nuestro Hotel. Su opinión ayudará a otros clientes a elegirnos en el futuro.AtentamenteSebastián González / Jefe de Recepción y Reservas