Hotel Gran Quitumbe
Hotel voor gasten met huisdieren met gratis parkeerplaatsen bij een winkelcentrum in Quito
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Gran Quitumbe
Beoordelingen
6,6 op 10 –
Populaire voorzieningen
De prijs is € 30
inclusief belastingen en toeslagen
23 dec - 24 dec
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden
Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Pillowtop
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Privébadkamer
Regendouchekop
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden
Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Pillowtop
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Privébadkamer
Regendouchekop
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden
Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Pillowtop
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Privébadkamer
Regendouchekop
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden
Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Pillowtop
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Privébadkamer
Regendouchekop
Vergelijkbare accommodaties
HOSTAL CRIDMY
HOSTAL CRIDMY
Spa
Gratis wifi
Zakelijke services
Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, (3)
De prijs is € 14
inclusief belastingen en toeslagen
25 nov - 26 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Av. Mariscal Sucre y Cóndor Ñan (Esq), Frente al Terminal Terrestre, Quito, Pichincha, EC170140
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Nationale btw (15%). Niet-inwoners met een geldig paspoort en toeristenvisum komen mogelijk in aanmerking voor restitutie van deze belasting. Niet-inwoners zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (15%) op pakketboekingen.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 35.00 per voertuig
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: USD 12.00 (van 3 tot 12 jaar oud)
- Toeslag voor huisdieren: USD 35 per huisdier, per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem en een EHBO-doos
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Gran Quitumbe
Gran Quitumbe Quito
Hotel Gran Quitumbe
Hotel Gran Quitumbe Quito
Quitumbe
Hotel Gran Quitumbe Hotel
Hotel Gran Quitumbe Quito
Hotel Gran Quitumbe Hotel Quito
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Gran Quitumbe
Beoordelingen
6,6
8,0/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
9 mrt 2024
Positief: Netheid, voorzieningen
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Enid
20 mei 2023
Enid
1 nacht verbleven in mei 2023
6/10 – Redelijk
Betty-Lynne
Reisde met partner
10 feb 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Betty-Lynne
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Devin
27 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Devin
1 nacht verbleven in januari 2023
6/10 – Redelijk
DIANA
6 jan 2022
DIANA
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Claude
15 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Claude
1 nacht verbleven in december 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
21 nov 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Luis, Quito, Ecuador
10 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luis
1 nacht verbleven in oktober 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Benito
1 aug 2018
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Benito
1 nacht verbleven in juli 2018
6/10 – Redelijk
Diane, Colorado
27 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Only if you need to stay close to the bus station
Diane
1 nacht verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
malee, Japan
27 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
バスターミナルから徒歩5分
malee
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
kevin, sd
4 dec 2016
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Receptionist don't accept expedia reservation
kevin
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
21 okt 2016
Negatief: Comfort kamer
Tiny room for not a tiny price
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Linda
2 aug 2016
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Linda
8/10 – Goed
Isabelle, Les Cèdres
1 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Propre, personnel sympatique, près du terminus
Isabelle
2/10 – Ontzettend slecht
Peter, United States
1 okt 2015
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Don't Do It-Rip Off
Peter
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
8 mrt 2015
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Don't stay this hotel !!!!!!!
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
george, west grove
7 mrt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel
george
10/10 – Uitstekend
Rudolph, New Jersey, NJ
22 feb 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
An excellent choice, located in a strategic place
Rudolph
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
3 feb 2015
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dingy hotel near the bus station
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
7 nov 2014
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Homofobia, discriminacion y maltrato
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
gerardo, ecuador
8 feb 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
buen servivcio
gerardo
2/10 – Ontzettend slecht
honest john, California
31 jan 2014
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst Hotel Experience Ever!
honest john
10/10 – Uitstekend
Dorothy MacMillan, UK
13 jan 2014
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten