Gasthaus zur Linde
Hotel met een restaurant en een bar/lounge in Rot an der Rot
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Gasthaus zur Linde
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort driepersoonskamer laden
Comfort driepersoonskamer
Hoogtepunten
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Een bureau
Alle foto's voor Comfort eenpersoonskamer, 1 slaapkamer laden
Comfort eenpersoonskamer, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Een bureau
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden
Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Een bureau
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden
Comfort tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Lindenplatz 5, Rot an der Rot, 88430
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag: ca. EUR 5 per persoon
- Toeslag voor extra bed: EUR 15 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Gasthaus zur Linde Hotel Rot an der Rot
Gasthaus zur Linde Hotel Rot an der Rot
Gasthaus zur Linde Rot an der Rot
Hotel Gasthaus zur Linde Rot an der Rot
Rot an der Rot Gasthaus zur Linde Hotel
Gasthaus zur Linde Hotel
Hotel Gasthaus zur Linde
Gasthaus zur Linde Hotel
Gasthaus zur Linde Rot an der Rot
Gasthaus zur Linde Hotel Rot an der Rot
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Gasthaus zur Linde
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
7 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
30 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
koris, mechelen
12 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi stadje
koris
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
F.
3 okt 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
F.
3 nachten verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Roy
25 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
Roy
1 nacht verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
paulus
11 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
paulus
8/10 – Goed
Hamari
3 jun 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op doorreis
Hamari
8/10 – Goed
Anton, Strijen
11 sep 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
Anton
2/10 – Ontzettend slecht
Erik Møbjerg
Zakenreiziger
17 mrt 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Svinsk behandling af kunderne.
Erik Møbjerg
4 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
12 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Iván
Reisde met familie
4 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great!!!
Iván
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Renate
24 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Renate
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
19 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Jingwen
29 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jingwen
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Leif Erik
11 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leif Erik
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
François
10 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
François
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Frank
18 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nett, sauber und freundlich
Frank
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dejligt sted...
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Jane
25 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jane
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019