Aloft San Jose Hotel, Costa Rica
Hotel met gratis ontbijt, op loopafstand van Winkelcentrum Momentum Lindora
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Aloft San Jose Hotel, Costa Rica





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 105
inclusief belastingen en toeslagen
4 apr - 5 apr
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor aloft, Kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken laden

aloft, Kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Vergelijkbare accommodaties

Wyndham San Jose Herradura Hotel & Convention Center
Wyndham San Jose Herradura Hotel & Convention Center
- Zwembad
- Bubbelbad
- Gratis luchthavenshuttle
- Kinderzwembad
7.6 van 10, Goed, (1596)
De prijs is € 103
inclusief belastingen en toeslagen
13 mrt - 14 mrt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Forum 2 Business Park, Lindora, Pozos, San Jose, 000000
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 25 per voertuig (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Aloft Costa Rica San Jose
Aloft San Jose
Aloft San Jose Costa Rica
Aloft San Jose Costa Rica Santa Ana
Aloft San Jose Hotel
Aloft San Jose Hotel Costa Rica Santa Ana
Aloft San Jose Hotel Costa Rica
Aloft Jose Hotel Costa Rica
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Aloft San Jose Hotel, Costa Rica
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
7 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 mrt 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
26 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
26 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Tineke
2 aug 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fancy hotel

Tineke
3 nachten verbleven in juli 2017
10/10 – Uitstekend
Henk
6 feb 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Henk
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Francis, Newark
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francis
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Katie
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katie
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos H
Zakenreiziger
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos H
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
BERNARDO
Reisde met familie
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
BERNARDO
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
KATHLEEN
Reisde met familie en kleine kinderen
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KATHLEEN
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Kimberly, BRIGHTON
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kimberly
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Craig
Reisde met partner
12 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Craig
7 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Deepak
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Deepak
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Vladimir
8 feb 2025
Vladimir
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Melony
Reisde met familie
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melony
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jacob, Post falls
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacob
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Andre
Reisde met partner
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andre
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met partner
26 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Racheal D
23 jan 2025
Racheal D
5 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Kenisha
Reisde met familie
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenisha
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Juan
Reisde met familie
4 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan
10 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Nicollette Jade
Reisde met partner
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicollette Jade
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Christopher
Reisde met familie
1 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
9 nachten verbleven in december 2024