Channel View Hotel

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Sandown

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Channel View Hotel

Exterieur
Bar (ter plaatse)
Bar (ter plaatse)
Lobby
Lobby

Beoordelingen

5,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 75
inclusief belastingen en toeslagen
27 apr - 28 apr

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Economy tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Eenvoudige Twin kamer

Hoogtepunten

Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
4-8 Royal Street, isle of wight, Sandown, England, PO36 8LP

In de buurt

  • Sandown Beach - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Sandown Pier - 5 min. lopen - 0.4 km
  • Isle of Wight Zoo - 4 min. rijden - 2.4 km
  • Shanklin Old Village - 5 min. rijden - 3.8 km
  • Strand van Shanklin - 7 min. rijden - 3.3 km

Lokaal vervoer

  • Sandown Station - 7 min. lopen
  • Southampton (SOU) - 108 min. rijden

Restaurants

  • ‪The Castle Inn - ‬3 min. lopen
  • ‪The Boardwalk Cafe - ‬5 min. lopen
  • ‪The Reef - ‬8 min. lopen
  • ‪Boojum & Snark - ‬8 min. lopen
  • ‪Driftwood Beach Bar - ‬13 min. lopen

Over deze accommodatie

Channel View Hotel

Hoogtepunten van de accommodatie
Channel View Hotel is van alle gemakken voorzien. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Channel View Hotel bieden gemakken zoals gratis wifi en roomservice.
Overige gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en haardrogers
  • Koffiezetapparaten/waterkokers en schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Frans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeerplekken ter plaatse (max. 5 plekken per unit)

Voorzieningen

  • Virtuele receptie

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Privébadkamer
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Roomservice
LIST_ALT

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.30 uur; inchecken is mogelijk tot: 20.00 uur
Toeslag voor late check-in: GBP 20 als je incheckt tussen 20.00 uur en 21.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, dien je vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies en informatie over het ophalen van de sleutel. je hebt via een privé-ingang toegang tot de accommodatie
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Na het boeken dien je een kopie van je identiteitsbewijs aan de accommodatie te verstrekken
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 21.00 uur te arriveren. 
Voor assistentie kun je gebruikmaken van een virtuele receptiebalie.

Toegang tot accommodatie

Sleutel ophalen, privé-ingang

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

MONETIZATION_ON

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: GBP 50 per accommodatie, per dag
  • Je dient de borgsom binnen 24 uur na het boeken te betalen.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor late check-in: GBP 20 als je incheckt tussen 20.00 uur en 21.00 uur
  • Schoonmaakkosten: GBP 10 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Channel View Hotel Sandown
Channel View Sandown
Oyo Channel View Hotel
Channel View Hotel Hotel
Channel View Hotel Sandown
Channel View Hotel Hotel Sandown

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Channel View Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Channel View Hotel?

Vandaag, 16 apr. 2025, kost een verblijf bij Channel View Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 27 apr. 2025 min. € 75,46, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Channel View Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Channel View Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 15.30 uur; je kunt inchecken tot: 20.00 uur. Tegen een toeslag van GBP 20 kun je tussen 20.00 uur en 21.00 uur laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Channel View Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt Channel View Hotel?

Dit hotel in Sandown ligt binnen 5 minuten lopen van Sandown Beach en Sandown Pier. Ook Lake Beach en Yaverland Beach liggen binnen 15 minuten lopen. Sandown Station ligt op 7 minuten lopen en naar Sandown Lake Station is het 13 minuten lopen.

Beoordelingen over Channel View Hotel

Beoordelingen

5,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 18 beoordelingen

7,2/10

Netheid

5,6/10

Personeel en service

5,8/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
the hotel was deserted, no staff, the bar was shut, no entertainment, no breakfast,no evening meal if I wanted to book one,so all in all new year ruined. the phoned me and said the wanted to check my bank details because they were giving me a small refund but then took the full amount and no refund. if this is how they run an hotel and treat there guests then beware and avoid
4 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Life at the Channel View hotel
When I arrived at this hotel I thought I had picked a winner, but when I went inside it all changed, there was nobody on the desk. After wandering about for half an hour or so still unable to find anybody I found the phone number and gave it a call. The lady that answered seemed a bit put out that I rang her but finally agreed to come and book me in. After a wait of about twenty minutes, she arrived and then it really started to go downhill. First no breakfast "not enough people" must then no bar, "not enough people" Then no evening meals why you quest it " not enough people" When I found my room I was pleasantly surprised, it was clean and tidy nice, apart from the shower door naming off and the water at a very fast drizzle. All in all, not one of my better picks
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely Hotel, clean and tidy. Customer service also great
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Kirsty

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bargain price
For the price I paid for the night, I was not upset with the hotel. Yes, the decor could do with a little work, but my room was clean and the bed was comfortable enough.
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fairly close to bus stop, not too far from beach. View from the room was okay.
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The manager needs to learn some people skills, instead of saying everything is the customers fsult
2 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Arrogant staff, not helpful, couldn't make any decision by himself, he was so stressed out, Staff has no idea about our pre-booked stay, they didn't have Double rooms and we been allowed to buy from expedia website, left us in the situation where i have to pay more then double price to stay in different hotel
1 nacht verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service was poor. Staff difficult to find and there was no record of my booking. I was asked to leave after 1st night with promise of an alternative room in manager's house without breakfast! This i of course declined. At breakfast thete was also no record of my booking and no soap or towel in bedroom. Very poor service. I recommend this hotel to nobody.
5 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Maurice

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value for what i paid , they gave me a double room instead of paying for a single
2 nachten verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Dirty, Bad service, leaks, Bar-Rest closed
There are 2 hotels with exactly same name different owner. I booked based on the nice one pics and actually the Map app only showed me that one so went to the wrong place. And then find this 'hotel'. I asked to change towels and left the dirty on the floor, the room wasn't made which I said is fine leave but please bring clean towels. Never got them and the next day had to re-use the dirty ones from the floor because there was nobody around to help. Reception, Restaurant and Bar were almost always closed. There were leaks dropping on the carpet... Don't recommend this hotel, for that price can go to a much better place.
2 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

AJ, manchester

Positief: Netheid, comfort kamer
Budget
Basic but clean hotel with fresh bedding and towels etc. I would stay again.
3 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Chrystelle

Negatief: Netheid
À défaut de mieux mais à éviter de préférence
Chambre quadruple de taille tout à fait correcte, un lit double et des lits superposés pour les enfants. Matelas à ressorts de pauvre qualité et très grinçante. Salle de bain personnelle mais eau de douche qui s'écoule très mal, problème signalé au matin mais que l'on retrouve non résolu le soir venu. Sol sale. Petit déjeuner (full English breakfast) de qualité très moyenne, peu copieux. Rapport qualité prix peu satisfaisant, cette réservation avait été tardive et les établissements de meilleures prestations n'étaient plus disponibles.
2 nachten verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
The location of the hotel was great but dont expect a premier inn. You get what you pay for I suppose.
1 nacht verbleven in juni 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Julie

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad stay would not recommend.
We booked into the Channel View Hotel and they put us in the guest house down the road. If we wanted to eat in the hotel or go to the bar we had to walk up the road to get there. Defeats the object of staying in the hotel. If I wanted to stay in a guest house I would have booked a guest house. The beds were uncomfortable and the pillows were lumpy. The tea making facilities were poor and there was no one around when we ran out of toilet paper. Shower took 5 minutes to warm up and was not at powerful. It was noisy with doors being shut and talking on the landing. They took my payment even before I had arrived. Was so bad we checked out a day early. Would not recommend.

10/10 – Uitstekend

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer