Almont Hotel Sendai
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Universiteit van Tohoku
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Almont Hotel Sendai
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De prijs is € 51
inclusief belastingen en toeslagen
3 dec - 4 dec
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, niet-roken (Semi-Double Room) laden
Economy tweepersoonskamer, niet-roken (Semi-Double Room)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden
Eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden
Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Semi-Double Non-Smoking laden
Semi-Double Non-Smoking
Alle foto's voor Single Room Non-Smoking laden
Single Room Non-Smoking
Vergelijkbare accommodaties
Sendai Kokusai Hotel
Sendai Kokusai Hotel
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, (1256)
De prijs is € 42
inclusief belastingen en toeslagen
8 dec - 9 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
3-4-10 Chuo, Aoba, Sendai, Miyagi, 980-0021
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1760 voor volwassenen en ca. JPY 880 voor kinderen
- Parkeerkosten: JPY 1500 per nacht (incl. onbeperkt in- en uitrijden)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Almont Sendai
Almont Hotel Sendai Hotel
Almont Hotel Sendai Sendai
Almont Hotel Sendai Hotel Sendai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Almont Hotel Sendai
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie en kleine kinderen
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
osamu
Zakenreiziger
23 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
osamu
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Taishi
20 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Taishi
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Kyoko
13 okt 2024
Kyoko
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
nobuhiko
11 okt 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
nobuhiko
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Ted
11 okt 2024
Ted
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Shio
Reisde met partner
24 sep 2024
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Shio
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Yasuko
23 sep 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasuko
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
??
16 sep 2024
??
2 nachten verbleven in augustus 2024
4/10 – Matig
Keith
Reisde met familie
15 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keith
1 nacht verbleven in september 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Yuko
11 sep 2024
Yuko
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Saki
Zakenreiziger
9 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Saki
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
R
9 sep 2024
R
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Masahiko
6 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masahiko
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Yuri
Reisde met familie
27 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuri
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Nami
23 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Nami
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Ken
17 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ken
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Edwina
12 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Edwina
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Youji
Reisde met familie
8 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Youji
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Keitaro
8 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keitaro
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Hiroko
7 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroko
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
gerald, parkland
Reisde met partner
3 aug 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
gerald
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Yuya
Zakenreiziger
1 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yuya
1 nacht verbleven in juli 2024