Sky Star Hotel at KLIA KLIA2

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een bar/lounge in Bandar Baru Salak Tinggi

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Sky Star Hotel at KLIA KLIA2

Snackbar
Restaurant
Receptie
Voorkant van accommodatie
Familie suite | Een bureau, verduisterende gordijnen, een strijkplank/strijkijzer

Beoordelingen

6,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Receptie 24/7
  • Gratis wifi
De prijs is € 21
inclusief belastingen en toeslagen
4 jan - 5 jan 2025

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Een bureau
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Een bureau
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Familie suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Een bureau
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Een bureau
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
58 Jalan 2 Medan 120, Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang, Selangor, 43900

In de buurt

  • Bukit Lanjut - 5 min. rijden - 3.5 km
  • Internationaal circuit van Sepang - 11 min. rijden - 11.8 km
  • Mitsui Outlet Park Klia Sepang - 12 min. rijden - 10.2 km
  • Xiamen University Malaysia - 12 min. rijden - 11.2 km
  • KLIA Jungle Boardwalk - 19 min. rijden - 17.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Kuala Lumpur Salak Tinggi - 10 min. rijden
  • Kuala Lumpur International Airport (KUL) - 18 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restoran Cita Rasa Kampung - ‬17 min. lopen
  • ‪Restoran Perantau - ‬14 min. lopen
  • ‪HR Street Cafe - ‬17 min. lopen
  • ‪Medan Selera BBST - ‬16 min. lopen
  • ‪Secret Recipe - ‬14 min. lopen

Over deze accommodatie

Sky Star Hotel at KLIA KLIA2

Hotel in Bandar Baru Salak Tinggi
Sky Star Hotel at KLIA KLIA2 biedt faciliteiten zoals winkels ter plaatse en een bar aan. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een limousine- of autoservice, een snelle uitcheckservice en een snelle incheckservice
  • Een 24-uurs receptie, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en een lift
  • Gratis kranten en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle 52 gastenkamers zijn voorzien van extraatjes zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Overige gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Lcd-televisies met premium tv-zenders
  • Waterkokers, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels, Hindi, Indonesisch en Maleisisch

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • 24-uurs shuttleservice naar het treinstation (toeslag)
  • Treinstationshuttle op verzoek
  • Shuttle van/naar het winkelcentrum (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Je hoeft niet op straat te parkeren

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Sky @6 Cafe & Lounge

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Lcd-tv met premium zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.30 uur
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 17

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens bij aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 12 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen MYR 30.0 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: MYR 35 per persoon (enkele reis)
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: MYR 20 (enkele reis), (van 5 tot 18 jaar oud)
  • Toeslag voor extra bed: MYR 30.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

SKY CITY Hotel Sepang
SKY CITY Sepang
Sky Star Hotel Sepang
Sky Star Sepang
OYO 511 Sky Star Hotel KLIA
OYO 511 Sky Star Sepang KLIA
OYO 511 Sky Star KLIA
Sky Star @KLIA/KLIA2 Sepang
Sky Star @KLIA/KLIA2
Hotel Sky Star Hotel @KLIA/KLIA2 Sepang
Sepang Sky Star Hotel @KLIA/KLIA2 Hotel
Hotel Sky Star Hotel @KLIA/KLIA2
OYO 511 Sky Star Hotel Sepang KLIA
Sky Star Hotel
SKY CITY Hotel
Sky Star Klia Klia2 Sepang
Sky Star Hotel @KLIA/KLIA2 Sepang
Sky Star @KLIA/KLIA2 Sepang
Sky Star @KLIA/KLIA2
Hotel Sky Star Hotel @KLIA/KLIA2 Sepang
Sepang Sky Star Hotel @KLIA/KLIA2 Hotel
Hotel Sky Star Hotel @KLIA/KLIA2
OYO 511 Sky Star Hotel Sepang KLIA
Sky Star Hotel
SKY CITY Hotel
Sky Star Klia Klia2 Sepang
Sky Star Hotel @KLIA/KLIA2
Sky Star At Klia Klia2 Sepang
Sky Star Hotel at KLIA KLIA2 Hotel
Sky Star Hotel at KLIA KLIA2 Sepang
Sky Star Hotel at KLIA KLIA2 Hotel Sepang

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Sky Star Hotel at KLIA KLIA2?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Sky Star Hotel at KLIA KLIA2?

Vandaag, 22 dec. 2024, kost een verblijf bij Sky Star Hotel at KLIA KLIA2 van één nacht voor twee volwassenen op 4 jan. 2025 min. € 21,27, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Sky Star Hotel at KLIA KLIA2?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Sky Star Hotel at KLIA KLIA2 uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Sky Star Hotel at KLIA KLIA2 een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van MYR 35 per persoon.

Waar ligt Sky Star Hotel at KLIA KLIA2?

Dit hotel ligt in Bandar Baru Salak Tinggi, op 1,9 km van Bukit Lanjut en binnen 10 km afstand van Sultan Abdul Samad-moskee en Recreatiepark KLIA Quarters. Ook Mitsui Outlet Park Klia Sepang en Xiamen University Malaysia liggen binnen 15 km afstand.

Beoordelingen over Sky Star Hotel at KLIA KLIA2

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 30 van 200 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 75 van 200 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 56 van 200 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 200 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 200 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Etwas laut, ein Fenster war nicht intakt. Für eine Übernachtung ok, aber kein längerer Aufenthalt. Sind mit Grab für 30 RM von KLIA 2 zum Hotel gefahren, Dauer ca. 15 min.
1 nacht verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Azmin Azila

Zakenreiziger, Reisde met familie
Ok for a short stay
1 nacht verbleven in juli 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Ryan

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Anwar

2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

HONG CHUN

1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Ola

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
枕シーツに汗臭さが残っていて、不快でした。 他は値段相応です。
1 nacht verbleven in januari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Justin

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Mohd Azam

Zakenreiziger
Nice place to stay
1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Luis, Rosenberg

2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Adnan

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
can smoking but tiles should be replace and room was smelly
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Yasmin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The price is reasonable, staffs are helpful and friendly and the room is clean and comfortable
1 nacht verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Md Rashid Abdul, Johor Bahru

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Need to have at least cleaner hotel with awesome price though
1 nacht verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

mohd ridhuan

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2021

6/10 – Redelijk

SHARIFAH NUR SYAMSINA

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2020

8/10 – Goed

Suresh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

zaira

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Zakir, Portlouis

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service
When i got in the receptionist gave US a very bad welcome and was very rude. The room was dirty, the floor sticky, the towels dirty and the kettle God i have no idea what it was used for before. Will never go there again God save me
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

zaira

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Li-Fen

Negatief: Comfort kamer
房小簡陋,等機過渡還可以
不接受事先預約接機,要機場才能打電話給飯店,要留手機號碼,會叫有配合的車到入境的外面,3號門等,司機到了會打電話給你,所以等的時間多久不一定,附近很荒涼,若不是便宜,我不會住
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

marsita

1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

zbigniew

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Kerstin

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Infernot service
Hade beställt transfer till hotellet. Ringde fyra ggr men ingen svarade. Tog taxi och mannen i lobbyn, sa att vi skulle ha ringt!!! Ingen ursäkt fastän den malaysiskt talande taxichauffören förklarade, att vi ringt. Ovänlig otrevlig service!
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Tuomas

Basic minus
Can’t pay with a credit card. That was disapointment.
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
shower not functioning too bad and air condition need to be serviced
1 nacht verbleven in januari 2020