Aqueen Hotel Paya Lebar

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Geylang

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Aqueen Hotel Paya Lebar

Zitruimte lobby
Exterieur
Deluxe kamer | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau
Interieur
Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen

8,2 op 10 –

Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning
  • Wasservice
De prijs is € 92
inclusief belastingen en toeslagen
2 jan - 3 jan 2025

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 16 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Premier kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
33 Jalan Afifi, Singapore, 409180

In de buurt

  • Nationaal stadion Singapore - 5 min. rijden
  • East Coast Park - 6 min. rijden
  • Mustafa Centre - 7 min. rijden
  • Gardens by the Bay - 7 min. rijden
  • Marina Bay Sands Casino - 8 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Station Paya Lebar - 6 min. lopen
  • Station JB Sentral - 57 min. rijden
  • Changi Airport (SIN) - 15 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬7 min. lopen
  • ‪Ya Kun Kaya Toast 亞坤 - ‬6 min. lopen
  • ‪Chicken Run - ‬7 min. lopen
  • ‪Burger King - ‬5 min. lopen
  • ‪Greendot - ‬6 min. lopen

Over deze accommodatie

Aqueen Hotel Paya Lebar

Hotel in de buurt van Gardens by the Bay
Als je bij Aqueen Hotel Paya Lebar verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice, een bar en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Vergaderruimtes, hulp bij uitstapjes/tickets en een lift
  • Een bagageopslagruimte, een kluis bij de receptie en een bankethal
Kamervoorzieningen
Alle 162 kamers zijn voorzien van extraatjes zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Flatscreentelevisies van 42 inch met kabelzenders
  • Koelkasten, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels en Maleisisch

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Aparte slaapkamer
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 42 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Gratis lokale gesprekken
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen SGD 77.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: SGD 100.00 per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: SGD 77.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem en een EHBO-doos

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Aqueen Hotel Paya Lebar Singapore
Aqueen Hotel Paya Lebar
Aqueen Paya Lebar Singapore
Aqueen Paya Lebar
Aqueen Hotel Paya Lebar Hotel
Aqueen Hotel Paya Lebar Singapore
Aqueen Hotel Paya Lebar Hotel Singapore

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Aqueen Hotel Paya Lebar?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Aqueen Hotel Paya Lebar?

Vandaag, 22 dec. 2024, kost een verblijf bij Aqueen Hotel Paya Lebar van één nacht voor twee volwassenen op 2 jan. 2025 min. € 92,48, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Aqueen Hotel Paya Lebar te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Aqueen Hotel Paya Lebar?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Aqueen Hotel Paya Lebar uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Aqueen Hotel Paya Lebar?

Dit hotel ligt in Geylang, binnen 5 km afstand van Roxy Square, East Coast Park en Singapore Sports Hub. Ook Nationaal stadion Singapore en Parkway Parade liggen binnen 5 km afstand. Station Paya Lebar ligt op 6 minuten lopen en naar Station MacPherson is het 10 minuten lopen.

Beoordelingen over Aqueen Hotel Paya Lebar

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 158 van 428 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 183 van 428 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 60 van 428 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 428 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 428 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Toshiki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

joseph

Refused to refund even with medical reasons
6 nachten verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Michel

Negatief: Personeel en service
The use of Toxic so called air fresheners is worse than passive smoking. This new insane trend of poisoning the air with chemicals will sicken both staff and customers, who most often can not even smell the toxins as it has become "normal"
4 nachten verbleven in november 2024

4/10 – Matig

Greg

1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Jinsoo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
other than the construction around the hotel, everything was great
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Rei

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MRT最寄り駅周辺にはショッピングモールが複数あり、飲食店やスーパーが入っていてとても便利です。 バス停も駅に行くまでの間にあるのでどこに行くのも便利な場所にあります。 交通量が多い幹線沿いなので、車の音が少し気になりますが、総合的には満足なホテルです。
3 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Yusuke

5 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Chin Wee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Denis Ashour J

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The aircon was noisy, the bed quality was not great. The bed was quite short, had to sleep in diagonal. I'm 180cm. Did not sleep well overall.
3 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Angela

5 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Le

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Neat and tidy
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

WATARU

3 nachten verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Toshifumi

1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient to many locations.
3 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Christabel Lee May

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Allen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

AW LAI

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall is good
1 nacht verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

WATARU

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HIP stay
Some are good, some are bad. The aircon of my daughter’s room broke down and wet alot of her stuff and she was so unhappy. So far, my son and me were ok.
10 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Kan Foo

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Not too bad for the class of hotel TV channels should improve with more stations available and should allow guest the access of smart TV usage of YouTube or Netflix Cleanliness should also improve a little. Convenient location to mall, buses & MRT
7 nachten verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

FookOnn

7 nachten verbleven in juni 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The worst Hotel experience I ever had in Singapore
1. It doesn't worth to pay 210SGD/night for this facility at all. 2. Bad location, next to the junction of highway, whenever the cab coming to pick up or dropping you to hotel, before that, the cab will be facing heavy traffic jam. Especially, recently there is construction work on progress which building surrounding the hotel, also bringing the big noisy during day time. 3. Extremely disrespectful attitude and bad manner from all employee, bad face always when you're asking for anything or try to understand anything from hotel. 4. Facility and appliances are extremely old. The lift has very bad sensitivity when scanning the room key, the worst thing is that even from your room floor to lobby floor, it requires room key scanning, and it get ~50% chance that the key is not scanned properly and you will be stuck in the lift till the moment there is any other press the button outside. 4. The AC is very much old, noisy when it's switched on, and when you check in the room at its first time, the AC is off and the entire room is sooooo hot. The worst part is the AC is directly and exactly blowing to your head (the pillow position) which making you completely sick, unbelievable they made it like this. You'll have to put the pillow in another direction with certain degree of angle so that you may be able to at least sleep... 5. The bathing area is 'amazing', you'll have to take bath in the bathtub and all water flow out to the floor and entire bathroom became swimming pool
4 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

PAN

1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Manon

1 nacht verbleven in mei 2024