CherryLoft Resorts

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel voor families, in Singapore in Pasir Ris, met 2 buitenzwembaden

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn January 2025 en February 2025.
januari 2025
februari 2025

Fotogalerie voor CherryLoft Resorts

2 buitenzwembaden
Lobby
Terras
Beddengoed
Beddengoed

Beoordelingen

5,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Zwembad
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Receptie 24/7

Kameropties

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
159 Jalan Loyang Besar, Singapore, 509404

In de buurt

  • Wild Wild Wet Theme Park - 7 min. lopen
  • Downtown East - 7 min. lopen
  • Pasir Ris Park - 11 min. lopen
  • Singapore Expo - 6 min. rijden
  • Jewel Changi Airport - 10 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Station Pasir Ris - 2 min. rijden
  • Station JB Sentral - 67 min. rijden
  • Changi Airport (SIN) - 16 min. rijden

Restaurants

  • ‪The Coffee Bean and Tea Leaf - ‬7 min. lopen
  • ‪Andes by Astons - ‬7 min. lopen
  • ‪海底捞 Haidilao Hot Pot, Downtown East - ‬7 min. lopen
  • ‪Taste Good 好味小厨 - ‬8 min. lopen
  • ‪Forest 4 Darts Cafe - ‬11 min. lopen

Over deze accommodatie

CherryLoft Resorts

Hotel met een gezinsvriendelijk beleid in de buurt van East Coast Park
CherryLoft Resorts biedt faciliteiten zoals designerwinkels ter plaatse en een tuin aan. Blijf verbonden met gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • 2 buitenzwembaden en een kinderzwembad
  • Parkeerplaatsen (toeslag), een tafelvoetbalspel en een bagageopslagruimte
  • Een 24-uurs receptie, een pool- of biljarttafel en een automaat
  • Barbecues, een rookvrije accommodatie en een tafeltennistafel
Kamervoorzieningen
Alle 180 de kamers beschikken over gemakken zoals airconditioning.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met douches

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Filipijns, Hindi en Maleisisch

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (SGD 3 per dag)

Dingen om te doen

  • 2 buitenzwembaden
  • Biljart/pooltafel
  • Designerwinkels
  • Kinderzwembad
  • Tafeltennis
  • Tafelvoetbalspel

Gezinsvriendelijk

  • 2 buitenzwembaden
  • Kinderzwembad

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Barbecue
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv

Meer

  • Airconditioning

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 15.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De accommodatie brengt 3 procent in rekening voor betalingen met creditcard.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 18.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Contante borgsom: SGD 200.00 per accommodatie, per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Parkeerkosten: SGD 3 per dag
  • De accommodatie berekent een toeslag van 3 procent op betalingen met een creditcard

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem en een EHBO-doos

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Kinderen jonger dan 8 jaar oud worden niet tot het zwembad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

CherryLoft Resorts
CherryLoft Resorts Hotel Singapore
CherryLoft Resorts Hotel
CherryLoft Resorts Singapore
CherryLoft Resorts Hotel
CherryLoft Resorts Singapore
CherryLoft Resorts Hotel Singapore

Veelgestelde vragen

Is CherryLoft Resorts voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft 2 buitenzwembaden en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij CherryLoft Resorts?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij CherryLoft Resorts te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van SGD 3 per dag.

Hoe laat kan ik inchecken bij CherryLoft Resorts?

Je kunt vanaf 15.00 uur inchecken. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij CherryLoft Resorts uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt CherryLoft Resorts?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Singapore ligt aan de Strip, binnen 10 minuten lopen van Wild Wild Wet Theme Park en Downtown East. Ook Tampines Mall en Pasir Ris Park liggen binnen 5 km afstand. Pasir Ris East Station ligt op 20 minuten lopen en naar Station Pasir Ris is het 21 minuten lopen.

Beoordelingen over CherryLoft Resorts

Beoordelingen

5,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 109 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 26 van 109 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 31 van 109 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 109 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 25 van 109 beoordelingen" "

5,4/10

Netheid

6,0/10

Personeel en service

4,8/10

Voorzieningen

5,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
It’s a run down property, best thing is able to accommodate large amount of people and the bbq pit is right at the front of the chalet.
2 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Your reason- Due to upgrading to digital line, no network at all. You should have an alternative for guest. What can you do in the night without TV programmes. Not even the mediacorp basic channel .
2 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Sharifah

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Will not come again.
Wifi not working! Tv not working! Water heater not working! The staff so rude, can't even satisfy the customer needs! Only give a nonsense complimentary little stuff like tables n fridge! Doesn't even feel like a chalet! Worst ever experience! Even the staff name of Nithia said he is the incharged, been talking to him about my needs not helpful only say can't do anything about it, like seriously incharged? Worst.
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Muhammad

1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Mohd Ridwan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Pls renovate and upgrade yr room and bbq pit too old toilet too old television not working toilet door so old even the lock faulty. Never provide big dustbin or rubbish plastic bag. Price too expensive like hotel but the place is very dissapointed.
2 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Tv is not working the day we check in. Overall is ok
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Norah

Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Great time but only the TV is not working during my stay there.
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Lina

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Old run down place.....not within expectation....disappointed
2 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Kumara

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
spoilt
To be honest the place its already a good spot where amenities are all nearby just a walking distance except furing the night time when the back gate are closed. For me to be paying that amount for just one night its not worth it. First of all towel with stains the telephone cant be used at all n the tv oh my god it is spoilt n the plug itself are broken. To think u guys gave us a list of anything that is spoilt or broken or eith any stains you have the right to deduct from the deposit money. You should have checked your room first before handing it to us. N lastly when i call the receptionist to inform them they told me they would send their guys over to check. Till midnight no one came to check. The unit is cherryloft blk J unit 02
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Era

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
This chalet need renovation to look more attractive.
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Quiet place to stay in, room and amenties are not so good. Look broken down
1 nacht verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Xian Cong

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Mommoie

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They indicated in their terms and conditions that guest have to lower down their volume after 10pm but they night shift staff is terrible at handling the guest noise level. They just dont bother despite several complaints being made.
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Lane

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Sunny

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's a mostly useless property's I have seen in my life anyone booking this property in free should also avoid going it
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
This property has lot of potential. It’s a heritage resort that has been well maintained but still could use some attention. The vibe is good. The pool is really amazing. The staff is friendly and inviting. The beds and linens we’ve very clean and smelled nice. The AC worked like a cham. So the critical elements are there. Issues are that the need attention to detail. The bathroom has a slight leak that needs attention. The kettles plugin did not match the outlet. There were toothbrush kits but no coffee or tea packets. There was soap in a dispenser but no shampoo. The curtain in the kitchenette was a little short for the windo (which I remedied by putting my suitcase there) If these guys get some of these basics handled they have a winner I would stay thee again - it’s quite, comfortable and convenient to the airport.
1 nacht verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrible ! Cockroaches, tv didn’t work , ceiling fan broke, wires everywhere, one room smelt of cigarettes, very expensive, pool had bandaids in it, whole place was dusty and filthy, refused to let us leave after paying through Expedia, Expedia offered no help and like 0.5% refund Terrible experience Don’t do it
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was a good stay the place was beautiful and comfortable
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Michal

Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019