Pegasus Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Bukit Timah

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn January 2025 en February 2025.
januari 2025
februari 2025

Fotogalerie voor Pegasus Hotel

Tuin
Zwembad
Granduer Room | Gratis wifi, beddengoed
Receptie
Lobby

Beoordelingen

6,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Huisdiervriendelijk
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Superior King

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 20 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • 20 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Familiekamer, 3 slaapkamers

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 65 m²
  • Max. aantal: 8
  • 1 tweepersoonsbed, 1 kingsize bed en 2 eenpersoonsbedden

Granduer Room

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 25 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
100 Turf Club Road, Singapore, 287992

In de buurt

  • Singapore botanische tuinen - 4 min. rijden
  • ION Orchard - 7 min. rijden
  • Nationale universiteit van Singapore - 8 min. rijden
  • Orchard Road - 8 min. rijden
  • Bugis Street Shopping District - 8 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Sixth Avenue Station - 7 min. lopen
  • Kempas Baru Station - 28 min. rijden
  • Singapore (XSP-Seletar) - 27 min. rijden

Restaurants

  • ‪Breadtalk / Toast Box - ‬5 min. lopen
  • ‪6th Avenue Briyani Specialist - ‬4 min. lopen
  • ‪Good Good Eating House 好好餐室 - ‬6 min. lopen
  • ‪Caruso - ‬5 min. lopen
  • ‪The Coffee Bean and Tea Leaf - ‬6 min. lopen

Over deze accommodatie

Pegasus Hotel

Hotel in de buurt van Orchard Road
Bij Pegasus Hotel kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een koffiebar/café, een tuin en een restaurant. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een snackbar/delicatessenwinkel.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een zwembad
  • Een à-la-carte-ontbijt (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en vervoer van en naar de luchthaven (toeslag)
  • Een 24-uurs receptie, koffie/thee in de lobby en barbecues
  • Een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Pegasus Hotel bieden leuke extraatjes zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met douches
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels en Maleisisch

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Parkeerplekken ter plaatse (SGD 3 per nacht)

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 09.30 uur: SGD 11 voor volwassenen en SGD 11 voor kinderen
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Zwembad

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Barbecue
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren verblijven gratis

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 6 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. SGD 11 voor volwassenen en ca. SGD 11 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: SGD 55 per kamer (enkele reis)
  • Parkeerkosten: SGD 3 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Pegasus Hotel Singapore
Pegasus Singapore
Pegasus Hotel Hotel
Pegasus Hotel Singapore
Pegasus Hotel Hotel Singapore

Veelgestelde vragen

Is Pegasus Hotel voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een zwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Pegasus Hotel?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan.

Wat kost het om bij Pegasus Hotel te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van SGD 3 per nacht.

Hoe laat kan ik inchecken bij Pegasus Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Pegasus Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Pegasus Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van SGD 55 per kamer.

Waar ligt Pegasus Hotel?

Dit hotel ligt in Bukit Timah, binnen 5 km afstand van Singapore botanische tuinen, Nationale orchideetuin en Gleneagles-ziekenhuis. Ook Orchard Road en Orchard Tower liggen binnen 10 km afstand. Sixth Avenue Station ligt op 7 minuten lopen en naar King Albert Park Station is het 21 minuten lopen.

Beoordelingen over Pegasus Hotel

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 43 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 14 van 43 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 43 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 43 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 43 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Magdeline

Positief: Personeel en service
Just a place to stay if you are not too picky
The staff were very helpful especially when there was a mistake from the Hotels.com booking. One of the room i booked cannot be flushed. Another room may have bed bugs as one of my uncle was scratching the whole night. And some of the guests staying there were rowdy in the middle of the night.
2 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Khairul

Negatief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
No frills budget hotel well awY from the city's bustle. No ramps or handrails to reception steps
1 nacht verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Bin shu

The worst ever woke up 6am and found that the room floor was flooded with water and dogs barking early morning too noisy will recommend others to stay else where
1 nacht verbleven in november 2018

2/10 – Ontzettend slecht

anup

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst stay of my life!!!
Worst place to stay. We stayed for 3 nights nov 3rd-nov 6th 2018. First night floor was wet and tv not working. They moved us to another room after an hour only to get a bed which would roll all over the place as it did not have stoppers. 3rd day we left after breakfast to return at midnight after touring to find an unclean room stinking with wet clothes and AC not working..We paid 19-20k INR through hotels.com. They did not compensate or even apologise for our tirade..
3 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Dogs barking from sunrise to sunset. Rooster noise in yhe morning. I dropped of my laundry and its 65SGD but i get it back the next day. Pool is under maintenance which is not mentioned in page.
2 nachten verbleven in september 2018

4/10 – Matig

felicia

Positief: Netheid, comfort kamer
Poor facilities
Car park at the front of the hotel is not free, the free car park is about 10 mins walk which is not stated on the websites. Swimming pool is under maintenance when we were there. No refund or compensate regarding the matter.
2 nachten verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Vincent

1st time in Singapore
Location is ok, walking form MRT, nice staff and breakfast is reasonable
1 nacht verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Ae, BKK

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Good Hotel Staff
I really appreciated for Hotel Staff . On first night stay at Hotel , I come down to drink beer at first floor of Hotel . I forget to push my mobile & wallet which have more money there . After I come back to room a few hours , The Hotel staff coming knock my room and return both mobile & Wallet . I feel appreciated for this Hotel and will come again in the future .
2 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Li Chia

4 nachten verbleven in juli 2018

2/10 – Ontzettend slecht

gina, Singapore

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Needed an accommodation during move
Stay away from this hotel! Better sleep under the bridge They should call it dog hotel. Next door is a dog ....whatever The started barking at 5 in the morning and didn’t stop. Forgot to mention the rooster who also gave his best at 5am! We survived 1 night then checking out though pod two night. No refund for the second night, we’ll didn’t expect something else. I only choose it because I trusted the pictures. Bad decision.
2 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Arumugam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

AI

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
値段の割に快適
ホテルが高いシンガポールでこの価格では満足している。郊外にあったが徒歩圏内にMRTがあり便利だった。犬が嫌いな方は無理かな。シャワーをホールドする所が甘くなっていて使えなかった。部屋にティッシュは置いていないので買ってくるか持参が必要。
5 nachten verbleven in mei 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Will never return.
The stair well smelt of urine. There was no hand soap in the barthroom, and none made available. Long waiting periods for staff at front desk. When the staff were there though they were friendly. The dressing table draw was beyond filthy. Can't help but feel short changed as it wasn't very much like the photos on the website.
3 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Zi Yin, singapore

Positief: Personeel en service
5 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mould on bathroom sink. Exposed screws & holes in Wall were bed headboards were removed - posing risk of injury. Dim room lights. Staff maintained noisy pet dogs, & dog pound next to hotel were very noisy. Toilet rolls, bottled water, shampoo & body soap not regularly replaced. Noisy beer garden with loud music till we’ll past midnight. To at all restful as dogs start barking at 5am.
12 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Chia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Chia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay away!
No towels before 6pm Wifi only works for most of rooms in corridors Infested with ants Everything seriously old and not working eg shower head wouldn't stay up on pole, iron just leaked water and didn't heat up Only one clothes hanger Safe didn't work Only one English TV channel Terrible cleanliness...mold on WC ceiling Live band played until after 11.30pm for just 2-3 guests listening when I had a 4am taxi to airport Dog kennels right next door and serious barking from all dogs starts at 4.30am daily Staff totally ambivalent to customer service - 'breakfast' starts at 7am but after a night of cheering to football between 2-4am Keeling residents awake...no kitchen staff before 7.30am with no apology...late for meetings! This hotel is in a terrible state..looks good in the pics but not for business travelers at the moment unless happy with a one star experience..,apparently a rolling refurbishment is underway... Which is their defense for everything...but I saw no evidence of that
3 nachten verbleven in april 2018

4/10 – Matig

linny, Singapore

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Bad customer service, room condition can be better
1st) Air condition in hotel room was not working, it was very hot and humid. Thus, I requested to change room and I waited an 1hr. 2nd) After hotel was booked through online in expedia, I need to call the hotel for some enquires. I could hardly hear the staff as the line was too noisy, he said he would call back. But he didnt. Few days later, I called the hotel a girl staff picked up. Enquired about the catering. I told her I've booked a cater from outside, so where will the cater be placed? She said the cater can just place it infront of the bbq pits, just have to book a bbq pit with the amount of S$25 will do. Im ok with it, and i asked her to go ahead and book the pit first. On chk-in date, a male staff assisted me. I double checked about the room request etc. The staff told me there were no request on my booking, not even 1 as i did mentioned a few to the female staff through the phone. So nvm, he said he will just take note from there. 3rd) The buffet catering I booked came later on, while I was busy preparing. My friend helped me attend the cater movers instead. I asked my friend about what's going on? As the movers aren't setting up the buffet yet, and waited my friend talking to hotel boss. I got shocked hearing. That boss mentioned to pay S$330 for a rental venue?!(Aside the amount for buffet) My friend just paid it using his cc. I went to find the boss, but he is not ard. I gave the staff my hp no. so he could call me bk, but no response since.
1 nacht verbleven in maart 2018