Stanley is een pittoresk en charmant stadje waar elke reiziger van zal genieten. De hele stad heeft het karakter van weleer behouden met zijn rustige tempo en de lokale bevolking die je met warmte verwelkomt. De Lodge at Stanley is niet anders. De Lodge was ooit een oude vrijmetselaarszaal die is omgebouwd tot een huis. Dit huis met 3 slaapkamers (twee koninginnen en twee eenpersoonsbedden met uitschuifbedden) beschikt over een prachtige badkamer met een bad op pootjes, een prachtige entree en hal, maar het beste van alles is een heerlijk grote woonkamer met een open haard en een fantastisch uitzicht op de moer voor u en je vrienden om in te ontspannen. Als de zon schijnt, profiteer dan van de schoonste lucht ter wereld en ga op het achterdek zitten; kijk over het achterste hek naar het strand en Bass Strait of naar de alomtegenwoordige Nut die Stanley echt markeert als een spectaculaire bestemming voor een uitje.
Alle moderne faciliteiten combineren met onmiskenbare, ouderwetse charme om uw verblijf comfortabel te maken in dit historische gebouw. Je zult heel blij zijn om elektrische dekens te hebben om je warm te houden als je een boek in bed verslindt! Als je kinderen hebt, zullen ze genieten van hun eigen huis met tafel en stoelen of het plaatselijke park op slechts drie deuren verderop.
In termen van lokaal eten en drinken? Waar beginnen we. Doe jezelf een plezier en ga gewoon op weg naar The Angel's Share - of het nu voor de whisky, het bedrijf of de lokaal handgemaakte geschenken is, je zult blij zijn dat je de moeite hebt genomen om de hele 40 seconden daar vanaf je voordeur te lopen. Besteed wat tijd aan het doorlezen van de goederen bij Providore 24, maar van alle dingen in die mooie winkel is mijn favoriet het olijfbrood. Neem het meteen mee naar huis, rooster het lichtjes en doe er wat Duck River Butter op ... Bedank mij later. De restaurants in de stad zijn fantastisch. Xander's is een must, zelfs als je er een nacht of twee bent, maar als je het geluk hebt om voor het weekend in de buurt te zijn, ga dan naar de kroeg en bekijk de zonsondergang. Als je laat in de kroeg bent gebleven om te genieten van de lokale shenanigans, is er geen betere kateroplossing dan ontbijt bij Moby Dick's Breakfast Bar. Bewaar Moby Dick's niet voor het laatste ontbijt, als je eenmaal beseft wat een juweeltje het is, wil je je stuk voor stuk door het menu werken (probeer de Aussie Sunrise!).
Dit is echt slechts het topje van de ijsberg en handig is het allemaal binnen 2 minuten van The Lodge, maar hoe meer je Stanley verkent, hoe meer je zult beminnen.
OPMERKING: Het nachttarief in The Lodge is geprijsd voor koppels - deuren naar onnodige slaapkamers worden vergrendeld. Extra gasten betalen $ 40 per persoon, per nacht. Informeer voor speciale week- en familietarieven.
OPMERKING: Brandhout wordt niet verstrekt.
VOOR UW TOEGEVOEGDE VEILIGHEID, WORDT "DE LODGE" ALLEEN BEHEERD IN AUSTRALIË EN WIJ VRAAGEN NOOIT BETALINGEN AAN OVERZEESE ACCOUNTS.
ALGEMENE VOORWAARDEN VAN VAKANTIEVERHUUR
1. Er zijn geen feesten, geen bucks / duivensweekends noch andere soorten functies in deze accommodatie.
2. Van elke gast wordt verwacht dat deze zich gedraagt op een manier die bevorderlijk is voor de veiligheid, het comfort en het gemak van andere gasten in het pand en de omliggende accommodaties.
3. Verstoring van buren (directe buren hebben contactgegevens van het kantoor), inclusief overmatig lawaai, is verboden en zal resulteren in beëindiging van de huur en verlies van obligatie. Onze buren zijn redelijke mensen die te allen tijde recht hebben op een vredige nachtrust. Ze bellen de beheerder als ze worden gestoord door hinderlijk geluid of aanstootgevend gedrag.
4. Een inbreuk op huisregels omvat: eventuele extra mensen op het terrein op elk moment; luidruchtig, aanstootgevend en / of onhandelbaar gedrag; schade aan of vernietiging van eigendom; ongepast of ongepast gedrag; elke handeling of nalatigheid die, naar de mening van de Beheerder, de Beheerder, de eigenaar of andere gasten nadelig beïnvloedt of in diskrediet brengt.
5. De woning wordt verhuurd voor alleen het aantal personen gespecificeerd en overeengekomen in e-mailcorrespondentie. Deze specifieke personen worden gasten genoemd. Er mag nooit een extra persoon op het terrein aanwezig zijn. Het niet aangeven van bezoekers kan leiden tot extra kosten per persoon voor elke nacht van uw verblijf en kan leiden tot verlies van uw obligatie.
6. Het is een vereiste dat u het pand schoon achterlaat, vergelijkbaar met dat waarin het is gevonden. Uw huurprijs is inclusief een algemene schoonmaak. Er worden extra kosten in rekening gebracht als je een puinhoop achterlaat. U bent verantwoordelijk voor de kosten voor het verwijderen van vlekken voor muren, tapijten en stoffering, zoals bier, wijn, eten, modderige voeten, extreem zand of overtollige schoonmaak die nodig zijn voor de keuken.
ALLE keukenartikelen moeten terug worden geplaatst waar ze horen, zorg ervoor dat de vaatwasser uitgeladen is en dat er geen vuile vaat achterblijft op uw vertrekdag. Zorg er ook voor dat ALLE items die u heeft afgespoeld of uit de vaatwasser hebt genomen, SCHOON worden opgeborgen of een toeslag van $ 80. 00 zal worden gemaakt.
ALLE afval moet buiten worden gebracht. Overtollig afval dat niet in de bak past, moet worden verwijderd.
REARRANGE GEEN keukenartikelen.
LEES GEEN kasten of meubels, extra kosten kunnen worden gemaakt als u dat doet.
Schade, breuk, diefstal en verlies zijn de verantwoordelijkheid van de huurders tijdens hun verblijf en indien opgemerkt bij inspectie door onze schoonmakers / managers zullen worden belast met uw borg.
7. Dit is een NIET-ROKERS verblijf. Roken is binnenshuis niet toegestaan. Rook niet in een deel van de woning. Een toeslag van $ 350. 00 voor het verwijderen van rook wordt in rekening gebracht als rook wordt gedetecteerd. Als je wilt roken, doe dat dan buiten. Wees een hoffelijke roker als je moet roken (alleen buiten) en zorg ervoor dat de wind het niet naar binnen blaast. Laat GEEN sigarettenpeuken, vuile asbakken of peuken achter in de tuinen of bloembakken. Een toeslag van $ 150. 00 zal worden gemaakt.
8. Huisdieren zijn niet toegestaan op het terrein, tenzij het property management / eigenaren uitdrukkelijk zijn overeengekomen. Als een huisdier is toegestaan, zijn er extra kosten van $ 100 per dier.
9. De eigenaren aanvaarden geen enkele verantwoordelijkheid voor de persoonlijke eigendommen van uw gasten. Zorg ervoor dat u de juiste verzekeringsdekking hebt afgesloten.
Items achtergelaten door gasten kunnen worden verzonden naar het adres van de primaire gast op dit gastregistratieformulier. De administratiekosten van $ 25 plus verzendkosten worden in rekening gebracht vanaf de creditcard die op dit gastenregistratieformulier staat.
Sluit en vergrendel ALLE ramen en deuren op uw vertrekdag of wanneer u afwezig bent bij de accommodatie om de veiligheid te handhaven en schade aan regen en water te voorkomen.
10. Wanneer een gast het pand betreedt, wordt deze geacht te hebben ingestemd door deze voorwaarden te zijn gebonden.
11. De primaire gast erkent de algemene voorwaarden te hebben gelezen en begrepen en bevestigt de ontvangst van een kopie van het formulier met algemene voorwaarden. Hij stemt ermee in gebonden te zijn en verantwoordelijk te zijn voor de naleving van de algemene voorwaarden door andere gebruikers van gebouwen.
12. Uitchecktijd wordt strikt gehandhaafd. Late check-outs kunnen worden onderhandeld en vooraf worden betaald. Inbreuken op deze voorwaarde resulteren in een automatische kost van $ 60 per uur (of een deel daarvan) die in rekening wordt gebracht op de geregistreerde primaire gastcreditcard.
13. Elk verlies van sleutels of afstandsbedieningen moet zo snel mogelijk aan het management worden gemeld. Een toeslag van $ 150. 00 zal worden gemaakt.
14. Annulering wordt geadviseerd door de facilitator van de website
15. Aanvullende afspraken:
LET OP: als er een aftrek plaatsvindt, wordt u op de hoogte gebracht van het bedrag en wanneer dit zal gebeuren.