Ryokan Yamatoya
Ryokan met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Gamadase-markt in Takachiho
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Ryokan Yamatoya
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, gedeelde badkamer (Japanese Style) laden
Standaard tweepersoonskamer, gedeelde badkamer (Japanese Style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
2 Twee badkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Vergelijkbare accommodaties
Ryokan Shinsen
Ryokan Shinsen
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
9.8 van 10, Uitzonderlijk, (28)
De prijs is € 710
inclusief belastingen en toeslagen
26 jan - 27 jan 2025
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
1148 Mitai, Nishiusuki-gun, Takachiho, Miyazaki, 882-1101
Over deze accommodatie
Ryokan Yamatoya
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 1000 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ryokan Yamatoya Takachiho
Yamatoya Takachiho
Ryokan Yamatoya Ryokan
Ryokan Yamatoya Takachiho
Ryokan Yamatoya Ryokan Takachiho
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ryokan Yamatoya
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
MEI YUNG
2 apr 2023
MEI YUNG
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Lichuen
2 apr 2023
Lichuen
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 aug 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 jul 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
清潔感のある素敵な宿
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Yue Man Thomas
Reisde met een groep
14 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yue Man Thomas
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Winley
Reisde met een groep
11 dec 2019
Positief: Netheid
Winley
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Unchada
Reisde met familie
2 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unchada
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
29 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
トイレが…
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Yu Wei
1 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yu Wei
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 aug 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
21 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
kiyoshi
7 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kiyoshi
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
2 jul 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
17 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
6 apr 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Kai Ming, Hong Kong
2 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
員工服務出色
Kai Ming
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019