Art Apart Hotel

Dit aparthotel ligt in Yakkasaroy District van de stad Tashkent en biedt onder andere een privébubbelbad en een kitchenette

Fotogalerie voor Art Apart Hotel

Luxe appartement, uitzicht op stad | Privékeuken | Een koelkast, een magnetron, een kookplaat, een waterkoker
Luxe appartement, uitzicht op stad | Woonkamer | Een flatscreentelevisie
Luxe appartement, uitzicht op stad | Privékeuken | Een koelkast, een magnetron, een kookplaat, een waterkoker
Luxe appartement, uitzicht op stad | 2 slaapkamers, een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren
Luxe appartement, uitzicht op stad | Badkamer | Een bad/douchecombinatie, een diep bad, gratis toiletartikelen

Beoordelingen

5,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Wasmachine
  • Buitenruimte
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning

Vergelijkbare accommodaties

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Art Apart Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Art Apart Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Art Apart Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 12.00 uur. Voor vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) geldt een toeslag. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Art Apart Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Art Apart Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van de luchthaven naar het hotel beschikbaar. Er geldt een toeslag van USD 10 per voertuig.

Waar ligt Art Apart Hotel?

Dit aparthotel ligt in Yakkasaroy District, binnen 15 minuten lopen van Museum of Applied Art, TV Tower en Monument to Alisher Navoi. Ook Moyie Mubarek Library Museum en Assumption Cathedral liggen binnen 15 minuten lopen. Kosmonavtlar Station ligt op 9 minuten lopen.

Beoordelingen over Art Apart Hotel

Beoordelingen

5,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 7 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 7 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 7 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 7 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 7 beoordelingen

7,6/10

Netheid

5,2/10

Personeel en service

5,4/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Georges

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
深夜24時半頃チェックインしたところ、満室のため別のホテルを紹介された。TVの西側でメトロから歩いて20分の交通の便の悪い場所で、ビジネスホテルっぽい所だった。元々予約していたサービスアパートタイプの部屋とは似ても似つかず、バスタブもキッチンも洗濯機もなかった。 帰国後カスタマーサービスに連絡したが、詐欺にあった気分。 全額返金して欲しい。また予約書には記入がなかったが、チェックイン時、税金で2ドル要求された。
1 nacht verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Dilyara

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Дискомфорт
Мы прибыли в Арт апарт отель поздним вечером после перелета из Хивы, путешествовали с детьми по Шелковому пути, все были очень уставшие. Мы столкнулись с тем, что, во-первых, на ресепшн наше бронирование не нашли, во-вторых, в самом предложении отеля не указывалось, что забронированные нами комнаты находились на 4 и 5 этажах без лифта. Пришлось долго разбираться и доказывать, что нами забронированы и оплачены 2 номера. В итоге поздней ночью нас разместили, но совсем не в те комнаты, которые мы бронировали. Мы не рекомендуем туристам бронировать этот отель либо вы должны быть готовы к тому, что вас ждут проблемы при заселении!
2 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Clean property with large rooms and helpful staff. But no elevator to the top floor at level 5, especially travelling family with large heavy luggages. Lack of toilet amenities eg towels and shower gels - upon request.
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

YOUNG

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
팬션 수준이라고 생각하면 맞음
관리상태나 위생상태는 좋은편이였고, 데스크 서비스는 불친절한 편임. 특히 여성 데스크직원은 놀면서 일하는 느낌임.
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and beautiful hotel. We had an amazing stay.
3 nachten verbleven in januari 2019