APA Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Nationale tuin Shinjuku Gyoen
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor APA Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho
Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 94
inclusief belastingen en toeslagen
9 dec - 10 dec
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden
Deluxe Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden
Tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden
Eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Vergelijkbare accommodaties
Apa Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Tower
Apa Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Tower
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, (943)
De prijs is € 101
inclusief belastingen en toeslagen
9 dec - 10 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
2-19-14 Kabukicho Shinjuku, Tokyo, Tokyo, 160-0021
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- Er kan een badbelasting worden geheven, die bij de accommodatie wordt geïnd. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert tussen 150 en 500 JPY per persoon, per nacht, afhankelijk van de plaatselijke regelgeving. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het Japans ontbijt: ca. JPY 1400–1600 per persoon
- Parkeerkosten: JPY 3000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
APA Hotel Higashi-Shinjuku-Kabukicho Tokyo
APA Hotel Higashi-Shinjuku-Kabukicho
APA Higashi-Shinjuku-Kabukicho Tokyo
APA Higashi-Shinjuku-Kabukicho
APA Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Tokyo
Apa Higashi Shinjuku Kabukicho
APA Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Hotel
APA Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Tokyo
APA Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over APA Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep, Zakenreiziger
17 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Rick, Amersfoort
20 aug 2018
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Centraal gelegen in Shinjuku
Rick
10 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
???
20 nov 2024
???
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Melanie
Reisde met partner
13 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melanie
6 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Wilfredo
Reisde met een groep
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wilfredo
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
THEODORE
3 nov 2024
Positief: Voorzieningen
THEODORE
8 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Raul
2 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raul
6 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Diaya
1 nov 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Diaya
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Jacob
28 okt 2024
Jacob
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Charlie
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charlie
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Wichuda
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wichuda
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Jonathan
26 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Jonathan
10 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Clay
24 okt 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clay
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Eric
Reisde met partner
23 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
kevin
17 okt 2024
kevin
2 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Ceres
16 okt 2024
Negatief: Personeel en service
Ceres
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
NOEL, Smithtown
Reisde met familie
9 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
NOEL
6 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Ted
4 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ted
5 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Sancha
Reisde met partner
24 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Sancha
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Ronald, Spokane
20 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ronald
6 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Chengkai
18 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chengkai
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Brett
13 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brett
2 nachten verbleven in september 2024
4/10 – Matig
Yu Qing
Reisde met familie
13 sep 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Yu Qing
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Duane
11 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Duane
2 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Samuel, Bellevue
Reisde met partner
5 sep 2024
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Samuel
8 nachten verbleven in juli 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Henn na Hotel Tokyo Asakusa Tawaramachiibis Muenchen CityCourtyard by Marriott CologneToyoko Inn Tokyo Keihin Tohoku Line Oji Station KitaHotels nabij Ouwehands DierenparkThe Centurion Hotel Classic AkasakaHotels in Station GroningenAll inclusive hotels in HongkongOccidental Sousse MarhabaDDD HotelParticuliere vakantiehuizen HarlingenVirgen de los ReyesHilton Garden Inn Stuttgart Neckar ParkMoeke MoorenThe Royal Park Canvas - Ginza 8Hotel Metropolitan Tokyo Ikebukuro