APA Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho
Hotel met een restaurant, in de buurt van Nationale tuin Shinjuku Gyoen
Fotogalerie voor APA Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 64
6 jan - 7 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
8,2 van 10
Zeer goed
(20 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Diep bad
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(27 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Diep bad
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Diep bad
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Nishi Shinjuku
Shinjuku
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.8 van 10, Uitstekend, 1.004 beoordelingen
De prijs is € 100
4 jan - 5 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-19-14 Kabukicho Shinjuku, Tokyo, Tokyo, 160-0021
Over deze accommodatie
APA Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho
Vergelijkbare accommodaties

APA Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Higashi
APA Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Higashi
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 64
5 jan - 6 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het Japans ontbijt: ca. JPY 1600–1800 per persoon
- Parkeerkosten: JPY 3000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay, Merpay en R Pay.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
APA Hotel Higashi-Shinjuku-Kabukicho Tokyo
APA Hotel Higashi-Shinjuku-Kabukicho
APA Higashi-Shinjuku-Kabukicho Tokyo
APA Higashi-Shinjuku-Kabukicho
APA Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Tokyo
Apa Higashi Shinjuku Kabukicho
APA Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Hotel
APA Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Tokyo
APA Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over APA Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
3 dec 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Tokio, Amsterdam
Reisde met een groep, Zakenreiziger
17 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tokio
4 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Rick, Amersfoort
20 aug 2018
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Centraal gelegen in Shinjuku
Rick
10 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Raven
12 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raven
6 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
RYOTA
Reisde met een groep
10 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RYOTA
1 nacht verbleven in december 2025
4/10 – Matig
Raul Arellano
7 dec 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Raul Arellano
2 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Stewart
4 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stewart
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Nolvin
1 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nolvin
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
NAOKI
1 dec 2025
Positief: Voorzieningen
NAOKI
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Jullien
30 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jullien
6 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Ramzy
20 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ramzy
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Candise
17 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Candise
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Lokesh Rahul
16 nov 2025
Lokesh Rahul
14 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
William
13 nov 2025
William
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Benjamin
Reisde met een groep
9 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin
4 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Juan
Reisde met een groep
9 nov 2025
Juan
6 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Leilani
Reisde met partner
8 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leilani
9 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
juan
8 nov 2025
juan
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Darwin
7 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Darwin
11 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Parth Sachin
1 nov 2025
Parth Sachin
7 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Beverly mary
Reisde met partner
30 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beverly mary
4 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Maryam, Scarborough
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
27 okt 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Maryam
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Tyler
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tyler
10 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Hade
Reisde met partner
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hade
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Man Hung Kenneth
Reisde met een groep
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Man Hung Kenneth
1 nacht verbleven in oktober 2025

















