Hotel Mystays Premier Omori

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een shuttleservice van/naar de luchthaven en een 24-uurs receptie in Tokyo

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Mystays Premier Omori

Receptie
Dagelijks ontbijtbuffet (JPY 2200 per persoon)
Veranda
Een kluis op de kamer, een bureau, gratis wifi, beddengoed
Serveert ontbijt en lunch

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Gratis luchthavenshuttle
  • Restaurant
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 60
inclusief belastingen en toeslagen
6 mei - 7 mei

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
18 van 18 kamers weergeven

Superior kamer, niet-roken (King + Sofa Bed, No Cleaning Service)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
  • 28 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoons slaapbank

Superior Twin kamer, niet-roken (with Sofa Bed, No Cleaning Service)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
  • 28 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars en 1 eenpersoons slaapbank

Grand kamer, niet-roken (Deluxe Fourth, No Cleaning Service)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
  • 56 m²
  • Max. aantal: 9
  • 4 twijfelaars en 1 eenpersoons opklapbed

Grand kamer (Deluxe Fourth with Extra Bed)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
  • 56 m²
  • Max. aantal: 5
  • 4 twijfelaars en 1 eenpersoons opklapbed

Comfort kamer, niet-roken (Queen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Privébadkamer
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior Twin kamer, niet-roken (with Sofa Bed)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
  • 28 m²
  • Max. aantal: 5
  • 2 twijfelaars en 1 eenpersoons slaapbank

Superior kamer, niet-roken (King with Sofa Bed)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
  • 28 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoons slaapbank

Superior Twin kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
  • 29 m²
  • Max. aantal: 5
  • 2 eenpersoonsbedden

Grand vierpersoonskamer, niet-roken (Deluxe)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
  • 56 m²
  • Max. aantal: 9
  • 4 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons slaapbank

Superior kamer, niet-roken (King)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
  • 29 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Comfort kamer, niet-roken (King, No Cleaning Service)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
  • Max. aantal: 5
  • 1 kingsize bed

Comfort kamer, niet-roken (Queen, No Cleaning Service)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
  • 22.5 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Grand kamer, niet-roken (Deluxe Fourth, No Cleaning Service)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
  • 56 m²
  • Max. aantal: 9
  • 4 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons slaapbank

Comfort kamer, niet-roken (2 Beds, No Cleaning Service)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
  • Max. aantal: 5
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoons slaapbank

Superior Twin kamer, niet-roken (No Cleaning Service)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
  • 29 m²
  • Max. aantal: 5
  • 2 eenpersoonsbedden

Comfort kamer, niet-roken (2 Beds)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
  • Max. aantal: 5
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoons slaapbank

Superior kamer, niet-roken (King, No Cleaning Service)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
  • 29 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Comfort kamer, niet-roken (King)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
6-19-3 Minamioi, Shinagawa-ku, Tokyo, Tokyo-to, 140-0013

In de buurt

  • Aquarium van Shinagawa - 6 min. lopen - 0.6 km
  • Ohi-renbaan - 2 min. rijden - 1.6 km
  • Tokyotoren - 8 min. rijden - 8.5 km
  • Shibuya Crossing - 11 min. rijden - 11.0 km
  • Markt van Toyosu - 11 min. rijden - 10.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Oi Keibajo Mae - 2 min. rijden
  • Station Omori-Kaigan - 8 min. lopen
  • Tokio (HND-Haneda) - 20 min. rijden

Restaurants

  • ‪らーめん バリ男大森店 - ‬4 min. lopen
  • ‪すき家 - ‬4 min. lopen
  • ‪すき家 - ‬3 min. lopen
  • ‪杵屋麦丸大森ベルポート店 - ‬4 min. lopen
  • ‪Homemade Ramen 麦苗 - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Mystays Premier Omori

Hotel in de buurt van Baai van Tokio
Bij Hotel Mystays Premier Omori zijn er de volgende voorzieningen: een gratis shuttleservice van/naar de luchthaven, een stomerij/wasserijservice en een restaurant. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en een oplaadpunt voor elektrische auto's
  • Een kluis bij de receptie, meertalig personeel en een 24-uurs receptie
  • Een bagageopslagruimte, een automaat en een rookvrije accommodatie
  • Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer lovend zijn over het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
Alle 232 kamers zijn voorzien van extraatjes zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes. Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten niets dan lof hebben voor de schone, ruime kamers van de accommodatie.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Verwarming en draagbare ventilatoren
  • Badkamers met bidets en bad-/douchecombinaties
  • Televisies van 32 inch met digitale zenders
  • Koelkasten, bureaus en telefoons

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels en Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Gratis shuttleservice van/naar de luchthaven op vaste tijden en op verzoek tussen 06.00 uur en 12.00 uur
  • Parkeerplekken ter plaatse (JPY 2.000 per nacht)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: JPY 2.200 voor volwassenen en JPY 1.430 voor kinderen
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • FOREST COAST(フォレストコースト)

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Stomerij-/wasserijservice

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv van 32 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Draagbare ventilator
  • Kluisje
  • Telefoon
  • Verwarming
LIST_ALT

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 05.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven. Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Op 18 april 2025 vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan de airconditioning van deze accommodatie. Gedurende deze tijd is er geen airconditioning beschikbaar.
Deze accommodatie biedt uitsluitend een shuttleservice van/naar terminal 1 van de luchthaven Haneda. De shuttlebussen hebben een beperkt aantal zitplaatsen en kunnen niet vooraf gereserveerd worden. Als je met een groep van 8 of meer personen reist, kun je niet met de hele groep in dezelfde bus.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 6 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen

Betalingsmethoden

MONETIZATION_ON

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2200 voor volwassenen en ca. JPY 1430 voor kinderen
  • Parkeerkosten: JPY 2000 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Deze accommodatie biedt verwarming van 30 oktober 2024 t/m 17 april 2025.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Mystays Premier Omori Tokyo
HOTEL MYSTAYS PREMIER Omori Hotel
HOTEL MYSTAYS PREMIER Omori Tokyo
HOTEL MYSTAYS PREMIER Omori Hotel Tokyo

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Mystays Premier Omori?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Mystays Premier Omori?

Vandaag, 6 apr. 2025, kost een verblijf bij Hotel Mystays Premier Omori van één nacht voor twee volwassenen op 6 mei 2025 min. € 59,63, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel Mystays Premier Omori te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van JPY 2000 per nacht. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Mystays Premier Omori?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 05.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Mystays Premier Omori uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Mystays Premier Omori een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek tussen 06.00 uur en 12.00 uur een gratis shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Hotel Mystays Premier Omori?

Dit hotel ligt in Shinagawa, op 0,5 km van Aquarium van Shinagawa en binnen 10 km afstand van Baai van Tokio en Tokyotoren. Ook Congrescentrum Tokyo Big Sight en Markt van Toyosu liggen binnen 10 km afstand. Station Omori-Kaigan ligt op 8 minuten lopen en naar Station Omori is het 9 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Mystays Premier Omori

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 558 van 1012 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 272 van 1012 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 117 van 1012 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 48 van 1012 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 1012 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Jurgen Van

1 nacht verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Bastiaan, Nijmegen

Reisde met een groep, Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Good location for visiting Tokyo. Room reasonable size. Rooms are central heated to 23 degrees Celcius during winter time. No windows to open and you cannot use airco during this period! Rooms are much to hot! Also fridge was broken on room and toilet kept running water.
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Maiko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location if you are flying in or out of HND
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Daniel

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had stayed 2 years ago and they had let us know that the air conditioner was not working. So it was pretty uncomfortable with the heat in the rooms. So we decided stay here again on our second trip. But once again they let us know that the air conditioner was not working. So I think that they do not plan on having AC in the future, I would strongly recommend that you contact the hotel and ask about the AC if you stay here. We had to go purchase a fan and had to crack the door open for a bit to cool the room. I also noticed that the hotel offers electric fans for rent due to the hot rooms. Other than that, it is great. It is a 8 minute walk to Omori train station where you can travel to Tokyo cities within 30 mins.
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

HIROAKI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

KIM WAN

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
整體滿意
4 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Tannista, Peachtree City

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a beautiful stay. No complaints.
2 nachten verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Kazue

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
3月末に二泊しました。 部屋は思ったより広くて、快適に過ごせました。 二泊目も外出から帰って来たら、掃除もしてくれ、アメニティも追加してくれていたのでありがたかったです。 朝食も美味しく頂きました。 少し気になったのは、バスタオルに髪の毛がついていたのと、お風呂の換気扇のホコリ、朝食の食器の汚れが気になりました。 駅からのアクセスも良く、目の前にコンビニもあったので良かったです。
2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Ayaka

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Guillermo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was great but the availability of shuttles from Haneda's airport is limited. Should not be offered as Hotel nearby the airport, it was a 15 min taxi ride.

10/10 – Uitstekend

kerri

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property and staff were amazing. No complaints on that part. The breakfast buffett was a bit dissapointing expecially for the cost. Less lunch/ dinner items and more breakfast items like french toast, pancakes, granol, fresh fruits, muffins, bacon, sasage, egg varriations, would be prepered.
6 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

YUKO

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Johnny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enjoyed staying there
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Stefan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Front desk was very polite, helpful, and professional, despite being very busy.
4 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

???

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
フロントの女性の対応が素晴らしいです。 親切、丁寧に接してくださいました。 とても良い旅になりました。ありがとうございました。
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Judy

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
We were only staying for one night before we flew out so I can’t say much about the area surrounding the hotel. The staff was really nice and helpful. Check in was easy and we had question about the airport shuttle which the staff explained and helped with (the shuttle does take you to Terminal 1-3). The hotel rooms were a bit small and cramped but relatively clean. The hotel is on the older side compared to others we had stayed at. No complimentary water bottles was provided which is a first for me since coming to Japan (stayed at 4 different hotels in 7 days). They did offered complimentary breakfast which is really nice however we had to get to the airport early and wasn’t able to try it out. There was a Lawson across the street that was very convenient. Overall, if you’re looking for a decent hotel to stay at for a night or two, this is the place. And last check in is at 5am. Close to the airport and they offer a shuttle.
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

mitsuko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
大人3人で泊まりました ベットを3台にしてもらえて清潔なお部屋でした 朱肉が必要になりフロントに頼んだ所 快く貸して頂けて感謝でした 行きたかった品川水族館も近く 選んで良かったホテルでした
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Johnny

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Carmela

2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Wai Ping

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Shannon

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
13 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

jonghyun

3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Maria Kathleen L

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love their crew, very helpful! Would recommend to family and friends
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Maria Kathleen L

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love their employees, they are welcoming and helpful with guest needs. Would recommend to family and friends
2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

eiko

Positief: Personeel en service
良かったです!
1 nacht verbleven in maart 2025