Hotel Okura Tokyo South Wing
Hotel in luxe stijl, in Tokyo in Minato, met gratis parkeerplaatsen
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Okura Tokyo South Wing
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Vergelijkbare accommodaties
The Okura Tokyo
The Okura Tokyo
Zwembad
Spa
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, (569)
De prijs is € 433
inclusief belastingen en toeslagen
5 feb - 6 feb
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
1-10-16 Roppongi, Minato-ku, Tokyo, Tokyo, 106-0032
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 3000 voor volwassenen en ca. JPY 2000 voor kinderen
- Toeslag voor extra bed: JPY 6050.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: een beveiligingssysteem
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Okura
Hotel Okura Tokyo
Hotel Tokyo Okura
Okura Hotel
Okura Hotel Tokyo
Okura Tokyo
Okura Tokyo Hotel
Tokyo Hotel Okura
Tokyo Okura
Tokyo Okura Hotel
Okura Tokyo Minato
Hotel Okura Wing
Okura Tokyo South Wing
Okura Wing
Hotel Hotel Okura Tokyo South Wing Tokyo
Tokyo Hotel Okura Tokyo South Wing Hotel
Hotel Hotel Okura Tokyo South Wing
Hotel Okura Tokyo South Wing Tokyo
Hotel Okura Tokyo
Okura Tokyo South Wing Tokyo
Hotel Okura Tokyo South Wing Hotel
Hotel Okura Tokyo South Wing Tokyo
Hotel Okura Tokyo South Wing Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Okura Tokyo South Wing
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
29 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
6 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
PDM
5 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nog even genieten.
PDM
8/10 – Goed
T, Bala Cynwyd, PA, USA
6 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A very good hotel in a quieter area of Tokyo
T
5 nachten verbleven in januari 2018
4/10 – Matig
jwb, shanghai
5 okt 2015
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Veel onverwachte extra kosten
jwb
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
26 okt 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Yu
Reisde met familie
2 apr 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Yu
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
すばらしい
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
19 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
5 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I HEART Okura
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Toshiyuki
2 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
また何度でも利用したいホテルです
Toshiyuki
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Ofer
Zakenreiziger
7 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good and "Effective"
Ofer
4 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Kozuma
Reisde met familie
3 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kozuma
1 nacht verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
2 feb 2020
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
SR, Korea
Reisde met familie
1 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SR
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
kyounghye
Reisde met familie
29 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
아주 쪼금 아쉽지만 좋은 호텔입니다.
kyounghye
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
22 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
18 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
優秀的老牌酒店
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Yuko
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yuko
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Koji
Reisde met familie
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Koji
2 nachten verbleven in januari 2020