Nest Hotel Tokyo Yaesu
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Keizerlijk paleis van Tokyo
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Nest Hotel Tokyo Yaesu





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 108
inclusief belastingen en toeslagen
9 mrt - 10 mrt
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (x 2, Adjoining Room - Not Connecting) laden

Twin kamer, niet-roken (x 2, Adjoining Room - Not Connecting)
Hoogtepunten
2 badkamers
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Yae no Midori Tokyo
Hotel Yae no Midori Tokyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, (369)
De prijs is € 129
inclusief belastingen en toeslagen
9 mrt - 10 mrt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

18-3 Nihonbashikabutocho, Chuo City, Tokyo, Tokyo, 103-0026
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Nest Hotel Tokyo Nihonbashi
Nest Hotel Tokyo Yaesu Hotel
Nest Hotel Tokyo Yaesu Tokyo
Nest Hotel Tokyo Yaesu Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Nest Hotel Tokyo Yaesu
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Melina
Reisde met familie
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melina
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Jennifer, visalia
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
13 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Barry
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Barry
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
???
29 jan 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Madeline
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Madeline
7 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Matthew, Spruce Grove
Reisde met een groep
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Rolando
Reisde met een groep
13 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rolando
4 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Scott
Reisde met een groep
11 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Scott
4 nachten verbleven in december 2024
4/10 – Matig
KAWANO
8 jan 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
KAWANO
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Andi
6 jan 2025
Andi
10 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Tiki
28 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tiki
3 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Hicham
28 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hicham
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
KIN MAN
25 dec 2024
KIN MAN
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
HISAJI
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HISAJI
1 nacht verbleven in december 2024
4/10 – Matig
KYOTA
17 dec 2024
KYOTA
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Kennith
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kennith
5 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Tiki
Reisde met familie
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tiki
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met een groep
15 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Vilash
Zakenreiziger
12 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vilash
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Io San
Reisde met partner
11 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Io San
4 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Maiko
Reisde met familie
10 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maiko
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Rachael
Reisde met een groep, Reisde met partner
10 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rachael
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Willa
6 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Willa
3 nachten verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Duaa
6 dec 2024
Duaa
7 nachten verbleven in november 2024