Sakura Hotel Nippori
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Yanaka Ginza-winkelgebied
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Sakura Hotel Nippori
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 53
inclusief belastingen en toeslagen
25 nov - 26 nov
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
16 van 16 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer (with Shared Bathroom, Single) laden
Traditionele kamer (with Shared Bathroom, Single)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
4 badkamers
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Kamer, gedeelde badkamer (Western Style, 3 Persons) laden
Kamer, gedeelde badkamer (Western Style, 3 Persons)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
4 badkamers
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele kamer (with Shared Bathroom, 2 Persons) laden
Traditionele kamer (with Shared Bathroom, 2 Persons)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
4 badkamers
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Kamer, gedeelde badkamer (Western Style, Single Use) laden
Kamer, gedeelde badkamer (Western Style, Single Use)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
4 badkamers
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Kamer, gedeelde badkamer (Western Style, 2 Persons) laden
Kamer, gedeelde badkamer (Western Style, 2 Persons)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
4 badkamers
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenvoudige vierpersoonskamer, 4 slaapkamers laden
Eenvoudige vierpersoonskamer, 4 slaapkamers
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
4 slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele kamer (with Shared Bathroom, 4 Persons) laden
Traditionele kamer (with Shared Bathroom, 4 Persons)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
4 badkamers
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele kamer (with Shared Bathroom, 3 Persons) laden
Traditionele kamer (with Shared Bathroom, 3 Persons)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
4 badkamers
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Japanese Room For Two People laden
Japanese Room For Two People
Alle foto's voor Japanese Room for Three People laden
Japanese Room for Three People
Basic Quadruple Room, 4 Bedrooms
Alle foto's voor Japanese Single Room laden
Japanese Single Room
Alle foto's voor Bed In Western Style Room laden
Bed In Western Style Room
Alle foto's voor Western Style Twin Room laden
Western Style Twin Room
Western Style Triple Room
Alle foto's voor Japanese Room laden
Japanese Room
Vergelijkbare accommodaties
TOKYO CITY VIEW HOTEL TABATA-STATION
TOKYO CITY VIEW HOTEL TABATA-STATION
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
Fitnessruimte
8.2 van 10, Zeer goed, (245)
De prijs is € 60
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Sendagi 3-43-15, Bunkyo-ku, Tokyo, 113-0022
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- Er kan een badbelasting worden geheven, die bij de accommodatie wordt geïnd. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert tussen 150 en 500 JPY per persoon, per nacht, afhankelijk van de plaatselijke regelgeving. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. JPY 390 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: een brandblusser
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er gelden mogelijk extra toeslagen voor kinderen van 0-10 jaar in verband met extra bedden en maaltijden.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sakura Hotel Nippori Tokyo
Sakura Nippori Tokyo
Sakura Nippori
Sakura Hotel Nippori Hotel
Sakura Hotel Nippori Tokyo
Sakura Hotel Nippori Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Sakura Hotel Nippori
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
10 okt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Jacqueline
17 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoon en in Japanse stijl.
Jacqueline
11 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Hubertus
15 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sfeerbuurt in Tokyo
Hubertus
3 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Stan, Haarlem
7 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De rust in Tokyo
Stan
3 nachten verbleven in september 2017
8/10 – Goed
Adi , Lelystad
29 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuke budget hotel
Adi
1 nacht verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Shuhei
18 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shuhei
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Irma Armendariz
9 okt 2024
Irma Armendariz
1 nacht verbleven in september 2024
4/10 – Matig
Isabell
7 okt 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Isabell
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Wilmer
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wilmer
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
William
Reisde met een groep
22 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
paula
19 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
paula
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Jason, San Francisco
Reisde met een groep
8 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
6 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Mark
Reisde met familie
8 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
7 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Kirakorn
Reisde met partner
5 sep 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kirakorn
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Maciej
1 sep 2024
Positief: Personeel en service
Maciej
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Yujin
Reisde met familie
1 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yujin
2 nachten verbleven in juli 2024
4/10 – Matig
Dale
Reisde met familie
20 jul 2024
Negatief: Comfort kamer
Not quite what was expected
Dale
8 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
kaito
18 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kaito
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Benjamin Maurice Simon
Reisde met familie
14 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Benjamin Maurice Simon
2 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Shi Zhong
Reisde met familie
1 jul 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Shi Zhong
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Kazushige
Zakenreiziger
26 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kazushige
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Kristoffer Tom
Reisde met familie
20 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kristoffer Tom
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Michelle
Reisde met familie
10 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
3 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Thienanh
Reisde met familie
28 mei 2024
Thienanh
1 nacht verbleven in mei 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Henn na Hotel Tokyo Asakusa TawaramachiMercure Hotel Düsseldorf City NordToyoko Inn Tokyo Keihin Tohoku Line Oji Station KitaB&B DuinberkNero Office HotelSeehotel Maria LaachB&B Hotel Düsseldorf-AirportVan der Valk Hotel UtrechtAppartementen Skiresort Silvretta MontafonThe Centurion Hotel Classic AkasakaDDD HotelB&B SchoorlNH Collection EindhovenVilla met 4 slaapkamers Villa B te huur in Oludeniz ovacık FethiyeHotels nabij Audi ForumHotel BerghofPrivé huis, privé zwembad, privé tuinPlacid VillageHotels in LocarnoBlokhutten AmelandThe Royal Park Canvas - Ginza 8Hotel Metropolitan Tokyo Ikebukuro
Activiteiten
Pakketten
Vakantiehuizen