NGN GRAN HOTEL

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een shuttleservice van/naar de luchthaven en een 24-uurs receptie in Tuguegarao

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn November 2024 en December 2024.
november 2024
december 2024

Fotogalerie voor NGN GRAN HOTEL

Familiekamer | Een laptopwerkplek, beddengoed
Deluxe tweepersoonskamer | Een laptopwerkplek, beddengoed
Superior Twin kamer | Een laptopwerkplek, beddengoed
Deluxe Twin kamer | Een laptopwerkplek, beddengoed
Executive tweepersoonskamer | Een laptopwerkplek, beddengoed

Beoordelingen

7,6 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • Gratis luchthavenshuttle
    Gratis luchthavenshuttle
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice
  • Airconditioning
    Airconditioning
  • Huisdiervriendelijk
    Huisdiervriendelijk
  • Wasservice
    Wasservice
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven

Executive tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Smart-tv
Een privébadkamer
Een haardroger
Regendouchekop
Een bidet
Waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Eenvoudige kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Smart-tv
Regendouchekop
Een haardroger
Een bidet
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Laptopwerkplek
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Smart-tv
Een privébadkamer
Een haardroger
Regendouchekop
Een bidet
Waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 38 m²
  • Max. aantal: 6
  • 2 kingsize bedden

Standaard kamer, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Smart-tv
Een privébadkamer
Een haardroger
Regendouchekop
Een bidet
Waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 14 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Smart-tv
Een privébadkamer
Een haardroger
Regendouchekop
Een bidet
Waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Smart-tv
Een privébadkamer
Een haardroger
Regendouchekop
Een bidet
Waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Smart-tv
Een privébadkamer
Een haardroger
Regendouchekop
Een bidet
Waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Familiekamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Smart-tv
Een privébadkamer
Een haardroger
Regendouchekop
Een bidet
Waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 32 m²
  • Max. aantal: 6
  • 2 kingsize bedden

Superior eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Smart-tv
Een privébadkamer
Een haardroger
Regendouchekop
Een bidet
Waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 17 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Smart-tv
Een privébadkamer
Een haardroger
Regendouchekop
Een bidet
Waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Eenvoudige tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Smart-tv
Regendouchekop
Een haardroger
Een bidet
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Laptopwerkplek
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Vergelijkbare accommodaties

Over deze buurt

Kaart
Purok 7, Tuguegarao, Cagayan Valley, 3500

In de buurt

  • Basilica Minore of Our Lady of Piat - 3 min. rijden
  • St. Paul University Philippines - 5 min. rijden
  • Brickstone Mall - 6 min. rijden
  • University of Cagayan Valley - 6 min. rijden
  • Cagayan Sports Complex - 7 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Tuguegarao (TUG) - 15 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬4 min. rijden
  • ‪Jomar's Panciteria - ‬4 min. rijden
  • ‪RGT Fastfood & Bulalohan - ‬3 min. rijden
  • ‪McDonald's - ‬3 min. rijden
  • ‪Jollibee - ‬4 min. rijden

Over deze accommodatie

NGN GRAN HOTEL

Hoogtepunten van de accommodatie
Met voorzieningen zoals een gratis shuttleservice van/naar de luchthaven, een stomerij/wasserijservice en een restaurant kom je niets tekort bij NGN GRAN HOTEL. Blijf verbonden met gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een 24-uurs receptie, een lift en conciërgeservices
Kamervoorzieningen
Alle 51 gastenkamers bieden gemakken zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis mineraalwater.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Regendouches, bidets en gratis toiletartikelen
  • Smart-televisies van 32 inch met Netflix, streamingdiensten en premium tv-zenders
  • Waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Filipijns

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis shuttleservice van/naar de luchthaven op vaste tijden en op verzoek tussen 04.00 uur en 23.00 uur
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een restaurant

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Helling bij de hoofdingang
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 9 etages
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Netflix
  • Smart-tv van 32 inch met premium kabelzenders
  • Streamingsdiensten

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Laptopvriendelijke werkplek

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven. Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren verblijven gratis

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen PHP 500.0 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Contante borgsom: PHP 1000 per accommodatie, per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: PHP 500.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem en een EHBO-doos

Accommodatie ook bekend onder de naam

NGN GRAN HOTEL Hotel
NGN GRAN HOTEL Tuguegarao
NGN GRAN HOTEL Hotel Tuguegarao

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij NGN GRAN HOTEL?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan.

Wat kost het om bij NGN GRAN HOTEL te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij NGN GRAN HOTEL?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij NGN GRAN HOTEL uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt NGN GRAN HOTEL een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek tussen 04.00 uur en 23.00 uur een gratis shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt NGN GRAN HOTEL?

Dit hotel in Tuguegarao ligt binnen 3 km afstand van Tuguegarao Cathedral, Cagayan River en St. Paul University Philippines. Ook Basilica Minore of Our Lady of Piat en Sierra Cave liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen over NGN GRAN HOTEL

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 14 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 14 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 14 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 14 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 14 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Emiliano

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Always check the bill for huge anomalies
It was wonderful and everyone was nice but after I specifically requested a room close to elevator’s entrance and exit because of my disability, they gave me the farthest room from elevator as I struggled going and coming to my room. Also, they charged me P500 for “EARLY CHECK IN “! Ridiculous
2 nachten verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Kent

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Feedback
Upon Check in time I told to the receptionist that we have van to park, you can go to 4th floor so they went & park w/out looking the said car, the roof of the van was scratched & damaged when we are about to go & see places (they said they will get in touch about the said damaged ubfortunately until now no update). I deposited 1K pesos but they didnot give it back when we checked out. Restuarant table clothe was dirty. Key doesnot work & only 1 lift working that day.
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Dr Thomas

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was moldy smelling, hotwater did not work. Moved to different room asked for room to be cleaned two days in row, room never cleaned, no fresh towels no toilet paper. Will never stay again and never recommend!!!!
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Alexander

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Alan, Bowie

Reisde met partner
Room 406 smell like urine. The room is too far from the elevator and you have to go through a winding hallway. There is lack of signage for directions to your room and exit.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Pauline

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Although the staff are what makes this hotel nice, the property needs to be worked on. The bathrooms also needs attention due to the odor, you can smell paint.
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

John

1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Ofelia Dayag

1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Camille

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything is good
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Weena C.

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
For tuguegarao the place was decent. New, clean. Staff specially front desk are not well trained. Had problems with change as I paid in cash.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Michille

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the location, it's peaceful with the mountain view, staff are nice, very accommodating, the room looks very neat, although our room was leaking on top of our bedroom ceiling, but it's was not a big deal we just move the bed a little bit forward. Overall it was a great stay.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Maria Luz

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the property is very clean which I like the most. The only thing I dont like was our unit has no window...I felt suffocated cause I'm slight claustrophobic.
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Pauline

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are very friendly, respectful, and pays attention. The location is convenient too!
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Aileen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and friedly staffs
1 nacht verbleven in april 2023