2/10 – Ontzettend slecht
Lidy S., Maurik Nederland
20 mei 2020
Positief: Netheid
helemaal niet tevreden
Bij aankomst was er een spaanse mevrouw ( was ook de schoonmaakster) die ons wilde vertellen hoe alles moest. Ze sprak alleen maar spaans en probeerde met haar telefoon ons wegwijs te maken. Er stonden inderdaad 3 radiators waarvan er een niets deed. Om ze aan te zetten moest alles uitgeschakeld zijn. De oven en magnetron alleen te gebruiken zonder wat voor stroomgebruik dan ook. het kooktoestel 3 pits, ook alleen maar 2 te gebruiken anders meteen overal de stroom eraf. De buitendeur kon niet open, slot werkte niet. De keukenkastjes hingen allemaal scheef en konden niet dicht, aan een ervan hing maar een scharnier. Keukenkraan stond los , geen stop dus afwassen met de dop van de badkamer. Geen gastenboek, geen formulier waar vuil en afval te laten. Het aanrechtblad staat zo bol dat een fles omvalt van het vocht. De tafel bij de zithoek waren twee pallets met daarop een veel te grote glasplaat met flink uitstekend scherpe hoeken. Ramen en horren werken maar voor de helft. Omdat door de corona onze terugvlucht werd geannuleerd, zijn wij een week bezig geweest om een andere vlucht te boeken, dit is gelukt omdat we zelf constant bezig zijn geweest om te kijken of we ergens meekonden. onze vlucht was vier dagen eerder maar de allerlaatste. De niet gebruikte dagen wenst de eigenaar niet te vergoeden. Op de fotos is het een mooi huisje maar is oud en heel slecht onderhouden. Het enige wat prima was , was de schoonmaakster die is perfect, alleen niet mee te communiceren. Wij komen vaak op Gran Canaria maar daar nooit meer...!!!!
Lidy S.
21 nachten verbleven in maart 2020