Hotel Regit
Hotel met een dakterras en een 24-uurs receptie in Mestre
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Regit
Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 64
inclusief belastingen en toeslagen
24 dec - 25 dec
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden
Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden
Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden
Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden
Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden
Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Vergelijkbare accommodaties
Hotel Plaza Venice
Hotel Plaza Venice
Huisdiervriendelijk
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, (1007)
De prijs is € 72
inclusief belastingen en toeslagen
12 jan - 13 jan 2025
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Via Cappuccina 96, Mestre, VE, 30172
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft een belasting die bij de accommodatie wordt verrekend. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen jonger dan 10 jaar. Bij het overleggen van de juiste documentatie bij de accommodatie gelden er mogelijk andere uitzonderingen voor patiënten en hun verzorgers en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 januari tot 31 januari, EUR 2.40 per persoon, per nacht voor volwassenen; EUR 1.20 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 februari tot 31 december, EUR 3.50 per persoon, per nacht voor volwassenen; EUR 1.70 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. EUR 12.00 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 50 per persoon (enkele reis)
- Toeslag voor parkeren in de buurt: EUR 10 per dag (op 50 meter afstand; open van 6 tot 23.30 uur)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: EUR 20 per nacht
- Toeslag voor extra bed: EUR 45 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie IT027042A1WHAS6XAX
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Regit
Hotel Regit Mestre
Regit Hotel
Regit Mestre
Hotel Regit Province Of Venice/Mestre, Italy
Regit Hotel Venice
Hotel Regit Hotel
Hotel Regit Mestre
Hotel Regit Hotel Mestre
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Regit
Beoordelingen
7,4
Goed
8,0/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 aug 2016
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8/10 – Goed
Marilyn
19 sep 2024
Positief: Voorzieningen
Marilyn
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Nadine
Reisde met partner
13 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nadine
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
MOONGYU
8 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
MOONGYU
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Maria
21 jul 2024
Maria
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Jason
Reisde met partner
29 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
1 nacht verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Porfirio Miguel
6 jun 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Bueno
Porfirio Miguel
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
CARLOS V
Reisde met familie
15 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CARLOS V
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Nobu
13 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nobu
1 nacht verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Duk Ki
11 dec 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Duk Ki
3 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Wanda
Reisde met partner
10 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wanda
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Yoshihiro, Kyoto
17 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshihiro
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
ROSARIO
14 nov 2023
ROSARIO
2 nachten verbleven in november 2023
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
13 nov 2023
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Paola
28 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paola
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Francois
11 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francois
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
JOSE BAUTISTA
26 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JOSE BAUTISTA
2 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Glynis
26 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Glynis
3 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Anja
12 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anja
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Pedro Gustavo
27 aug 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Pedro Gustavo
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Danielle
7 aug 2023
Danielle
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
David
28 jul 2023
David
1 nacht verbleven in juli 2023
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Hilton Hurghada PlazaBackStage Hotel AmsterdamPark Hotel JuniorAero Guest LodgeMerici Hotel SittardHotels in Limburg an der LahnHotels in Boulogne-sur-MerPerdepera ResortKenzi Menara Palace & ResortHotel La Laguna Spa And GolfVanderValkHotels-hotels in HeldenHotels in SarajevoHotels in AmelandGloria Palace San Agustin Thalasso & HotelHotels in MoergestelThe Castle House Luxury Bed & Breakfast
Vluchten