Messner Palace

4.5-sterrenaccommodatie
Accommodatie in het stadscentrum in Venetië, bij een treinstation/metro, op enkele stappen van Punta della Dogana

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Messner Palace

Details aan de binnenkant
Foodcourt
Bezienswaardigheid
Receptie
Kameruitzicht

Beoordelingen

5,2 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
    Bar
  • Roomservice
    Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
    Wasservice
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice
  • Airconditioning
    Airconditioning
De prijs is € 82
inclusief belastingen en toeslagen
24 nov - 25 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Superior driepersoonskamer, uitzicht op tuin

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
  • 24 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed of 3 eenpersoonsbedden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op tuin

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Superior driepersoonskamer, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
  • 24 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed of 3 eenpersoonsbedden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op kanaal

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
  • 22 m²
  • Uitzicht op het water
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Rio Terrà Catecumeni 216, Dorsoduro, Venice, 30123

In de buurt

  • Dogenpaleis - 11 min. lopen - 0.9 km
  • Basiliek van San Marco - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Teatro La Fenice - 14 min. lopen - 1.2 km
  • San Marcoplein - 17 min. lopen - 1.4 km
  • Rialtobrug - 20 min. lopen - 1.6 km

Restaurants

  • ‪De Pisis - ‬13 min. lopen
  • ‪La Caravella - ‬10 min. lopen
  • ‪Corner Pub - ‬3 min. lopen
  • ‪Bar Foscarini - ‬6 min. lopen
  • ‪Art blu Cafe - ‬9 min. lopen

Over deze accommodatie

Messner Palace

Accommodatie in de buurt van Peggy Guggenheim-museum
Messner Palace bevindt zich in de buurt van Punta della Dogana en Basiliek van Santa Maria della Salute en biedt extraatjes zoals een kunstgalerie ter plaatse, designerwinkels ter plaatse en een koffiebar/café. Alle gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi op de kamer met een snelheid van 50+ Mbps en van voorzieningen zoals een tuin en wasvoorzieningen.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een portier/piccolo
  • Huwelijksservices, een rookvrije accommodatie en conciërgeservices
  • Een bagageopslagruimte, meertalig personeel en hulp bij uitstapjes/tickets
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers zijn individueel ingericht, beschikken over gemakken zoals luxe beddengoed en kussenkeuzemenu's en bieden extraatjes zoals laptopwerkplekken en airconditioning.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Hypoallergeen beddengoed, Italiaanse Frette-lakens en baby-/kinderbedjes (tegen een toeslag)
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Televisies van 58 inch met satellietzenders
  • (kleding)kasten, ledlampen en fitnessmateriaal

Gesproken talen

Engels, Frans, Duits, Italiaans en Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 50+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (EUR 30 per dag)
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op vaste tijden en op verzoek tegen een toeslag
  • Shuttleservice van/naar het strand (toeslag)

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 10.00 uur: EUR 16 voor volwassenen en EUR 10 voor kinderen
  • Diner met gastheer/- vrouw dagelijks beschikbaar tegen een toeslag van EUR 70
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Met zijn tweeën/besloten dineren
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Babybed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Aanzoek-/romantische pakketten
  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Buiten

  • Tuin

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap
  • Dun tapijt in de kamer
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Leuningen in de gangen (90 centimeter hoog)
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
  • Trapleuningen (90 centimeter hoog)
  • Visuele alarmen in de gangen

Meer

  • 1 etage
  • 1 gebouw
  • Gebouwd in 1600
  • Ramen met dubbelglas
  • Rookvrije accommodatie
  • Ten minste 80% biologische voedingsproducten
  • Ten minste 80% van de voedingsproducten komt van lokale producenten
  • Traditionele architectuur
  • Veganistische gerechten
  • Vegetarisch ontbijt beschikbaar
  • Vegetarische gerechten

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Babybed (toeslag)
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Italiaanse Frette-lakens
  • Kussenkeuzemenu
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)

Entertainment

  • Tv van 58 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Champagneservice
  • Elektrische waterkoker
  • Espressoapparaat

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Fitnessbenodigdheden
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Ledverlichting
  • Mobiele toegangssleutel
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptie is dagelijks tussen 07.00 uur en 23.00 uur geopend.
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Als je een verblijf in Venetië hebt geboekt, wordt je verzocht de website #EnjoyRespectVenezia te bezoeken voor belangrijke informatie over de stad en de plaatselijke regelgeving www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia.
Op bepaalde datums van het jaar dienen bezoekers een toegangsprijs van EUR 5 per persoon per dag te betalen om Venetië binnen te komen. Als je een accommodatie in Venetië hebt, ben je vrijgesteld van betaling hiervan. Gasten dienen echter vooraf een vrijstellingsvoucher aan te vragen en deze bij aankomst met een identiteitsbewijs te tonen. Ga naar cda.comune.venezia.it om de betreffende datums te controleren en een vrijstelling aan te vragen.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 2 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn babybedjes beschikbaar tegen EUR 15 per verblijf.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft een belasting die bij de accommodatie wordt verrekend. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen jonger dan 10 jaar. Bij het overleggen van de juiste documentatie bij de accommodatie gelden er mogelijk andere uitzonderingen voor patiënten en hun verzorgers en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 januari tot 31 januari, EUR 3.10 per persoon, per nacht voor volwassenen; EUR 1.60 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 februari tot 31 december, EUR 4.50 per persoon, per nacht voor volwassenen; EUR 2.20 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. EUR 16 voor volwassenen en ca. EUR 10 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 140 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 6)
  • Toeslag luchthavenshuttle per kind: EUR 140 (enkele reis), (tot 18 jaar oud)
  • Toeslag voor babybed: EUR 15 per verblijf
  • Dineren: EUR 70

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem en een EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Enkele kamers van deze accommodatie liggen op 50 meter van het hoofdgebouw van het hotel.
Registratienummer van de accommodatie IT027042A1QIMZFOV8

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning alleen tijdens bepaalde uren beschikbaar van 16 april tot 15 september.
Je hebt geen auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Messner Palace Venice
Messner Palace
Messner Palace Hotel Venice
Messner Palace Hotel
Messner Palace Hotel
Messner Palace Venice
Messner Palace Hotel Venice

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Messner Palace?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoeveel kost een verblijf bij Messner Palace?

Vandaag, 22 nov. 2024, kost een verblijf bij Messner Palace van één nacht voor twee volwassenen op 24 nov. 2024 min. € 73,15, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Messner Palace?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Messner Palace uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Messner Palace een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 140 per voertuig.

Waar ligt Messner Palace?

Deze accommodatie ligt in Dorsoduro, vlak bij Punta della Dogana, Peggy Guggenheim-museum en Basiliek van Santa Maria della Salute. Ook Dogenpaleis en Basiliek van San Marco liggen binnen 15 minuten lopen. Station Venetië Santa Lucia ligt op 30 minuten lopen en naar Venetië (XVQ-Station Venezia Santa Lucia) is het 30 minuten lopen.

Beoordelingen over Messner Palace

Beoordelingen

5,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 28 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 28 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 28 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 28 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 28 beoordelingen" "

5,8/10

Netheid

6,2/10

Personeel en service

4,8/10

Voorzieningen

4,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Jane, Scottsdale

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Small room with an itty bitty bathroom you can barely turn around in. The carpet was disgusting and looked like it had never been replaced. The bed was very uncomfortable. The only good thing was the balcony overlooking the canal.
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Wilfredo

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great dining options. Staff was very friendly and accommodating. They offer great service and information to all areas. Would recommend this property.
1 nacht verbleven in oktober 2024

4/10 – Matig

Randy

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
They advertise WiFi but in our "wing" of the property there was NO WiFi. The heater AC had NO control. They had to send someone from the staff to turn it on or off or to adjust the temperature. Bed was okay. Bathroom okay. Touch control lamps next to the beds turn themselves on and off during the night. Location was convenient. Hotel has a restaurant and food was just 3 stars.
2 nachten verbleven in oktober 2024

4/10 – Matig

William

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel room was in a different building than addressed. Not sure if it was part of the 4 star building that was advertised. There was no WiFi in the room. There was something saying “sound proof” rooms, but we could hear our neighbors in the middle of the night. We had no control of the temperature in the room. Also a welcome drink was advertised, but not delivered. Be sure to check the Google reviews before booking.
2 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Oxana

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel has a great potential. The staff is very polite and helpful, but the rooms need major renovation. Bathrooms are in poor condition as well as carpet. Internet is barely working, we tried to watch Netflix but it constantly got disconnected. We enjoyed the hotel’s restaurant. Food was good and ambient atmosphere was pleasant. We would stay in this hotel again, but as I said they need to update showers.
3 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Wolfgang-Peter

3 nachten verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Slah Eddine

Reisde met partner
Un hôtel loin des 4 étoiles prétendues. Hôtel vétuste. Climatisation défectueuse et réceptionniste peu professionnel.
3 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Charles

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Front desk reception was outstanding as well as the restaurant. Very helpful, and went above and beyond.
2 nachten verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Adrianna

2 nachten verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Reza

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They used fake pic of the bathroom to trap customers into booking their hotel. In reality you’ll get bathroom with cracked tiles and full of black mold. Broken furniture and rude personnel. The worst stay in my life.
3 nachten verbleven in augustus 2024

4/10 – Matig

Linda

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dårlig
Slitt hotell med møkkete teppegulv på rommet. Generelt dårlig renhold. Aircondition skrudde seg av og på og var ganske bråkete. Kjøleskapet på rommet virket ikke. Ved forespørsler kunne ikke personalet hjelpe eller ordne, fikk heller ingen kompensasjon for det som var. Personalet var ikke særlig imøtekommende. Anbefaler ikke dette hotellet. Undres på hvordan dette hotellet kan ha så mange stjerner som det oppgir.
3 nachten verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Elham

Reisde met een groep, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I would like to upload photos of this place so you can see for yourself. Unfortunately this option is not available on this survey. It is the dirtiest place with an awful customer service. Let's put it this way, the holes, cracks and the chandelier not properly attached to the ceiling, made me wonder if the ceiling would collapse and if I would be alive the next day. Shame on expedia for not closely scanning the advertised hotels and allowing deceiving pictures to be posted on their site. Shame, shame!
4 nachten verbleven in juli 2024

2/10 – Ontzettend slecht

ghazaleh, Toronto

4 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Marte Lund

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Lucas

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in juli 2024

4/10 – Matig

Johanna

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
During 90 plus temps the AC either didnt work or was not on (the front desk person had the remote to it and didn’t make sure it was on even when we complained). So once turned on, it still didn’t work. And all the front desk person could say to us is “there is nothing i can do it’s just me here.” Just horrible! The room was dirty, the ceiling was falling, and the AC didn’t work half the time. Not worth the stay.
2 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Katia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2024

4/10 – Matig

Lamara

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Pas terrible du tout pour le prix payé !
Pas un 4 etoiles du tout. Hôtel très très simple. Chambre minuscule. Une vraie fournaise !Climatisation ne fonctionnait pas. Et pour chaque changement de température, il fallait appeler le concierge avec une télécommande.
2 nachten verbleven in juni 2024

6/10 – Redelijk

Jane

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointing lack of empathy.
Terrible experience. Less than 3 hours after booking I realised I could't afford this hotel. I stupidly thought that I'd be protected by a 48 hour cool off period. There's no such thing. I thought perhaps I could seek understanding from the hotel besides I'd booked a room only 3 hours earlier, the booking was more than 3 weeks away and I offered to pay a cancellation fee. The hotel flatly refused my first email and ignored any follow up. I've since noted the terrible reviews that report the hotel has bed bugs, bad smells, broken furniture, unclean rooms, bad customer service, security issues, questionable positive revies and poor response to negativity (to name a few) so I'm glad I did not stay here. As far as I'm concerned this hotel stole my money. But thankyou for teaching me that just because a hotel can be understanding and provide good customer service they dont have to and just won't. A hard lesson but I'll be more cautious in future.
4 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Melissa, El Paso

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was not helpful giving information about public water shuttles, water taxis, and other important information about how to get to the property & the best way to leave. Wrong information they gave me caused me to be fined on the public water shuttle ,
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Johann

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

christian

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Raffaella

1 nacht verbleven in april 2024