Orchid Hotel
Hotel met een 24-uurs businesscentrum en een 24-uurs receptie in Wonju
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Orchid Hotel
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 67
inclusief belastingen en toeslagen
3 mrt - 4 mrt
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden
Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe kamer laden
Deluxe kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Superior kamer laden
Superior kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Orchid Suite Triple Room laden
Orchid Suite Triple Room
Alle foto's voor Spa Suite Twin Room laden
Spa Suite Twin Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden
Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Junior Suite King Room laden
Junior Suite King Room
Alle foto's voor Deluxe King Room laden
Deluxe King Room
Alle foto's voor Superior King Room laden
Superior King Room
Vergelijkbare accommodaties
Hotel Biz Inn
Hotel Biz Inn
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, (154)
De prijs is € 90
inclusief belastingen en toeslagen
11 feb - 12 feb
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
26, Bonghwa-ro, Wonju, Gangwon, 26436
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. KRW 15000 voor volwassenen en ca. KRW 10000 voor kinderen
- Toeslag voor vroeg inchecken: KRW 10000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: KRW 10000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Parkeren kan op basis van beschikbaarheid.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Orchidhotel
Orchid Hotel Hotel
Orchid Hotel Wonju
Orchid Hotel Hotel Wonju
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Orchid Hotel
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
21 jan 2025
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
eun ju
Reisde met een groep
10 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
eun ju
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Slava
Zakenreiziger
17 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Slava
4 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Suhyoen
4 nov 2024
Positief: Netheid
Suhyoen
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Moolyong
Zakenreiziger
31 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Moolyong
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
YOSHITAKA
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOSHITAKA
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
CHIHARU
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHIHARU
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Sang min
Zakenreiziger
27 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
원주의 진정한 호텔
Sang min
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
wooyoun
Zakenreiziger
21 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
주말에 조식 안주는거 빼곤 괜춘움
wooyoun
1 nacht verbleven in oktober 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Jaemin
18 okt 2024
Jaemin
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Seong Hoye
Zakenreiziger
17 okt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Seong Hoye
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
aiko
17 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
aiko
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
POLYMER
Zakenreiziger
15 okt 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
POLYMER
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
깨끗하고 좋아요
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
SANGWOO
11 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SANGWOO
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
hsueh hung
Reisde met familie
9 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hsueh hung
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Timothy
Reisde met een groep
8 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Timothy
1 nacht verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
chinyun
8 okt 2024
chinyun
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Kiyun
Reisde met familie
7 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
오키드 최고
Kiyun
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Ye Eun
6 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ye Eun
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
hee young
Zakenreiziger
28 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hee young
5 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
SEUNGWON
27 sep 2024
SEUNGWON
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
HYUKSOO
Zakenreiziger
24 sep 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
HYUKSOO
3 nachten verbleven in september 2024