Fuji Marriott Hotel Lake Yamanaka
Luxe accommodatie met een volledig uitgeruste spa en een 24-uurs fitnesscentrum
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Fuji Marriott Hotel Lake Yamanaka
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 248
inclusief belastingen en toeslagen
11 nov - 12 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 tweepersoonsbed laden
Kamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Regendouchekop
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden
Superior Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Regendouchekop
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Premium kamer, meerdere bedden laden
Premium kamer, meerdere bedden
Hoogtepunten
Privéspa binnen
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, 2 tweepersoonsbedden (Pure) laden
Kamer, 2 tweepersoonsbedden (Pure)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Regendouchekop
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed laden
Superior kamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Regendouchekop
Een toilet met elektronisch bidet
Vergelijkbare accommodaties
Hotel Mt. Fuji
Hotel Mt. Fuji
Zwembad
Kinderzwembad
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, (571)
De prijs is € 193
inclusief belastingen en toeslagen
11 nov - 12 nov
Over deze buurt
1256-1, Hirano, Minamitsuru-gun, Yamanakako, Yamanashi, 401-0502
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er kan een badbelasting worden geheven, die bij de accommodatie wordt geïnd. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert tussen 150 en 500 JPY per persoon, per nacht, afhankelijk van de plaatselijke regelgeving. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 4250 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Het aantal aanwezige Japanse futons is gebaseerd op het aantal volwassenen in de boeking.
Overige info
Hotsprings kunnen gebruikt worden tussen 06.00 uur en middernacht.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fuji Marriott Hotel
Fuji Marriott Lake Yamanaka
Fuji Marriott
Fuji Marriott Lake Yamanaka
Fuji Marriott Hotel Lake Yamanaka Hotel
Fuji Marriott Hotel Lake Yamanaka Yamanakako
Fuji Marriott Hotel Lake Yamanaka Hotel Yamanakako
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Fuji Marriott Hotel Lake Yamanaka
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
kiys
26 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
kiys
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Kazusato
22 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazusato
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Takashi
15 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takashi
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met een groep
12 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Linda
6 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Linda
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
FANG YAO
6 jul 2024
FANG YAO
4 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Jacqueline
1 jun 2024
Jacqueline
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Chee Wey
Reisde met familie
30 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chee Wey
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Martina
Reisde met een groep
11 mrt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Miracle and compassion
Martina
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Adriana
5 feb 2024
Adriana
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Grisana
4 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grisana
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
KASUMI
27 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
KASUMI
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Kai
26 nov 2023
Kai
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
tony
Reisde met familie
19 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tony
5 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
yuji
7 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yuji
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Philip
Reisde met familie en kleine kinderen
21 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Philip
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
kayo
Reisde met familie
30 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kayo
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Michio
16 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michio
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Hui
1 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hui
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Luciano
Reisde met familie
3 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luciano
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Ki Ming
29 okt 2022
Ki Ming
3 nachten verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Lau Kar Ming
Reisde met familie
3 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lau Kar Ming
3 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Ibuki
27 aug 2022
Ibuki
2 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Keita
22 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keita
1 nacht verbleven in augustus 2022