Winzelle Suites

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Zamboanga

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Winzelle Suites

Ingang binnen
Gang
Standaard Twin kamer | Een kluis op de kamer, een bureau, gratis wifi, beddengoed
Dineren
Een kluis op de kamer, een bureau, gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen

6,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
    Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Roomservice
    Roomservice
  • Wasservice
    Wasservice
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice
  • Airconditioning
    Airconditioning
De prijs is € 27
inclusief belastingen en toeslagen
24 nov - 25 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Familiekamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Satellietzenders
Een bureau
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Massages in de kamer
  • 30 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Satellietzenders
Een bureau
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Massages in de kamer
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Satellietzenders
Een bureau
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Massages in de kamer
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Winzelle Suites?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Winzelle Suites?

Vandaag, 22 nov. 2024, kost een verblijf bij Winzelle Suites van één nacht voor twee volwassenen op 24 nov. 2024 min. € 27,10, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Winzelle Suites te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Winzelle Suites?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Winzelle Suites uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Winzelle Suites een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van PHP 300 per persoon.

Waar ligt Winzelle Suites?

Dit hotel in Zamboanga ligt binnen 5 minuten lopen van Plaza Pershing, Metropolitaanse Kathedraal van de Onbevlekte Ontvangenis en Stadhuis van Zamboanga. Ook Paseo del Mar en Fort Pilar liggen binnen 15 minuten lopen.

Beoordelingen over Winzelle Suites

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 42 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 14 van 42 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 42 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 42 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 42 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Robert and Marie

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were unorganized. No elevator working. The rooms were in terrible condition. Cockroaches everywhere. Dirty towel on the floor. Sink faucet water goes everywhere. Shower head needs to be cleaned .
2 nachten verbleven in juni 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Timothy

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel needs a lot of work old mattress, stained sheets, dirty walls, kids upstairs being loud
4 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Jaco

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
room badly needs deep cleaning and renovating
Their toilet was filled with limescale which was really disappointing. They didn't even inform us that we need to inform them before they will clean the room so our room wasn't cleaned for 2 days as we just turned on the make up room switch. The staff were okay. After a couple of days, their lift was out of order so we needed to take the stairs every time and it was really a struggle on the day of our check out as we had 3 large luggages. Thankfully, the security guard was kind enough to help us bring our stuff at the reception area after I asked him.
6 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Maria Cristina

2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Ali

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Solo First trip to Zamboanga
My stay at Winzelle suites was marvelous. I enjoyed the silence and calmness of the area. The lift was so modern and silent. It was really a great holiday.. The accessibility right deep in the center of the city with abundant public transport, well respectful, helpful and dedicated professional staff. Without a doubt, i will be back even though the internet was not as great as it should be..
4 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Nurunnihar

Reisde met familie
Visitor was not allowed because of covid-19 pandemic or what? We have to stay in the lobby which is not so big the space is small, no elevator-out of order -
2 nachten verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Nida

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible WiFi
Terrible WiFi connection...we just bought data to use our Mobile..
2 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
city proper
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Mary

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Worst experience. No parking area. Not recommended for those travelers who bring there own car.
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Radj

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the location but the sound of the TV is too loud and cannot be adjusted, I had to turn the TV off whenever I need to make a phone call
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Winzelle ✅🇵🇭
Super warm and friendly staff 🌟 💫 ⭐️ 👍
2 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Tranquilino

No parking space
2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Because it's in city proper...i didn't like because there is no parking area for clients.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
There is no free welcome free bottled water and no available hot & cold water dispenser
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Maria

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Sharon

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centered and convinient.
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Zee, Makati

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Like - 1. Helpful Staff 2. Good location 3. Hot Shower Dislike - 1. Sound proof system is bad. It's noisy outside
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Customer Service is commendable. The location is very ideal. Recommendable!
7 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2019