Best Western Plus Grand Hotel Zhangjiajie

4.5-sterrenaccommodatie
Hotel in art-decostijl in Zhangjiajie, in Yongding, met een volledig uitgeruste spa

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Best Western Plus Grand Hotel Zhangjiajie

Lobby
Luchtfoto
Overig
1 slaapkamer, luxe beddengoed, donzen dekbedden, een minibar
1 slaapkamer, luxe beddengoed, donzen dekbedden, een minibar

Beoordelingen

6,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Fitnessruimte
    Fitnessruimte
  • Spa
    Spa
  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
  • Wasservice
    Wasservice
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice

Kameropties

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
North of Dayong Park, Ziwu Westroad, Zhangjiajie, Hunan, 416680

In de buurt

  • Zhangjiajie National Forest Park - 8 min. rijden - 7.8 km
  • Grote Poort bij Tianmen-berg - 10 min. rijden - 10.0 km
  • Kablebaan van Tianmen-berg - 22 min. rijden - 15.3 km
  • Tianmen-berg - 36 min. rijden - 21.1 km
  • Tianmen Mountain of Zhangjiajie - 37 min. rijden - 21.3 km

Lokaal vervoer

  • Zhangjiajie (DYG) - 16 min. rijden

Restaurants

  • ‪老史三下锅 - ‬18 min. lopen
  • ‪绿之源 - ‬3 min. rijden
  • ‪这样吧 - ‬3 min. rijden
  • ‪韦斯特酒店大堂吧.薇慢生活 - ‬2 min. rijden
  • ‪天子茶庄 - ‬18 min. lopen

Over deze accommodatie

Best Western Plus Grand Hotel Zhangjiajie

Hotel met een luxe stijl in de buurt van Zhangjiajie National Forest Park
Als je bij Best Western Plus Grand Hotel Zhangjiajie verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een aangrenzende golfbaan, een kruidenier/supermarkt en winkels ter plaatse. Verwen jezelf met een manicure/pedicure bij de plaatselijke spa. Het plaatselijke restaurant met Chinese gerechten, Yage Western Restaurant, serveert ontbijt, lunch en diner. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een fitnesscentrum en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijt (tegen een toeslag), een snelle uitcheckservice en een snelle incheckservice
  • Een bagageopslagruimte, een portier/piccolo en gratis kranten
Kamervoorzieningen
Alle 150 kamers zijn voorzien van faciliteiten zoals luxe beddengoed en kussenkeuzemenu's en bieden daarnaast extraatjes zoals airconditioning en badjassen.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Regendouches, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Televisies met kabelzenders
  • Koelkasten, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn) en Engels

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: snel internet

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Ontbijt beschikbaar tegen een toeslag
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Lobby Bar
  • Yage Western Restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Aparte slaapkamer
  • Koelkast op de kamer
  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimte

Volledig uitgeruste spa

  • Manicures/pedicures

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 26 etages
  • Art-decoarchitectuur
  • Gebouwd in 2013

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Kussenkeuzemenu
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Regendouche

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Gratis lokale gesprekken
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 13.00 uur
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: CNY 500.00 per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Gasten jonger dan 5 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten. Gasten jonger dan 10 jaar oud worden alleen tot de spa toegelaten onder toezicht van een volwassene

Nationale beoordeling

Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Best Western Plus Grand Zhangjiajie
Best Western Plus Grand Zhangjiajie
Hotel Best Western Plus Grand Hotel Zhangjiajie Zhangjiajie
Zhangjiajie Best Western Plus Grand Hotel Zhangjiajie Hotel
Hotel Best Western Plus Grand Hotel Zhangjiajie
Best Western Plus Grand Hotel Zhangjiajie Zhangjiajie
Best Western Grand Hotel Zhangjiajie
Best Western Plus Grand Hotel
Best Western Plus Grand
Best Plus Grand Zhangjiajie
Plus Zhangjiajie Zhangjiajie
Best Western Plus Grand Hotel Zhangjiajie Hotel
Best Western Plus Grand Hotel Zhangjiajie Zhangjiajie
Best Western Plus Grand Hotel Zhangjiajie Hotel Zhangjiajie

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Best Western Plus Grand Hotel Zhangjiajie?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Best Western Plus Grand Hotel Zhangjiajie te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Best Western Plus Grand Hotel Zhangjiajie?

Je kunt vanaf 13.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Best Western Plus Grand Hotel Zhangjiajie uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Best Western Plus Grand Hotel Zhangjiajie?

Dit luxe hotel ligt in Yongding, op 3,9 km van Puguang Temple en binnen 10 km afstand van Yuhuangdong Grotto en Zhangjiajie National Forest Park. Ook Grote Poort bij Tianmen-berg en Lift van Bailong liggen binnen 10 km afstand.

Beoordelingen over Best Western Plus Grand Hotel Zhangjiajie

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 27 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 27 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 27 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 27 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 27 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

4,0/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No help with english at all Did not want to help and no atm
8 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Lena, Wien

Positief: Netheid
Es war leider sehr kalt, man kann zwar die Temperatur im Zimmer regeln nur bewirkt es nichts. Das Personal hat uns dafür eine extra Heizung ins Zimmer gestellt. Das Frühstück war eher mager und die Lage ist nicht zentral. Das Personal hat kaum englisch gesprochen war aber trotzdem bemüht. 4 Sterne sind es dennoch keine
2 nachten verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Brian, USA

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zero English capability. Hotel and facilities are dated and in poor repair.
2 nachten verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Magnus

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nej nej nej
Detta kan aldrig vara ett 4*hotell. Möjligtvis på 90-talet då bilderna förmodligen är tagna. Mattan i rummet var hemsk med massor med stora fläckar. Duschen ofräsch, svart smuts runt kanterna. Hål i sängkläderna. Närområdet en enda stor byggarbetsplats. Långt till allt. Ingen behaglig vistelse här. Bilder finns men då kraschar appen.
5 nachten verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Kitten, New York, New York

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Staff does not speak a word of English. Room has a funny odor. Hotel was very very noisy. I got a wake up call at 6:30am and didn’t request for one.
2 nachten verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

WENTAO

Positief: Personeel en service, comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Juanelo

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
did not like it.
yeah i know its a cheap hotel, should not have high expectations, but this one I was really happy to leave it. noisy outside, smelly, breakfast vomitable (smelly you really don't want to eat there! and mostly chinese options.)
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable
I was expecting a bit more English capability since it is a best western chain; asking questions beyond checking in questions was difficult. Also the breakfast is advertised as western but it is not. A very comfortable stay overall.
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

yt, japan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
清潔なホテル
駅や空港からは少し遠いが、清潔で快適なホテル。フロントは英語はあまりできないが、頑張って理解しようとしてくれる。1階のレストランは安くておいしい。

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
nice reasonably priced hotel
overall hotel is good but ac don't work no matter what you do it is set at 26.5 which is way too hot for some people. breakfast is average. for the price it is good except too hot for us to be comfortable.

6/10 – Redelijk

Mauricio

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Buena ubicacion
Deberia de tener mas pesonal que hable ingles es dificil encontrar a alguien que hable ingles en horarios fueras de oficina

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
Nice for an hotel in the middle of the country
The hotel is reasonably good for Zhangjiajie. Not really in the occidental standards because the floor of the room was durty, the joints in the bathroom were black, the plugs falling from the wall but the overall was confortable. The staff doesn't speak english but is really into the service. They ordered us some food on night and tried to understand our needs the best they could. Need a taxi to go to the city center but location is good enough. City center is not the best attraction of this area.

6/10 – Redelijk

Marika

Positief: Comfort kamer
Ok... Not Best Westerns Best
I had high expectations for this hotel since Best Western chains are usually pretty nice. Granted it was a decent hotel and the front desk tried to be helpful but spoke no English so communication was difficult. The room and bed was comfortable but the cleanliness could use some work. Especially the carpets were very dirty with stains all over them...but they so give you very nice slippers. The free breakfast was extensive but not very western friendly (not their fault as there aren't many western visitors) and the coffee was terrible. Also I know it's a china thing but there was a lot of cigarette smoke especially in the lobby and it would seep into our room regularly. Overall it was fine for the price but I wouldn't recommend for westerners. Another problem was that the website says they have free airport pickup and drop off which they don't so don't even bother asking, every person gives you a different story. Just take a taxi and don't let the cabbies charge you more than 40rmb. I did like the flower and chocolate on my pillow when we arrived :)

6/10 – Redelijk

sweta, US

Unclean
I felt the hotel was not that clean. I felt it was not worth the money.

8/10 – Goed

mengfang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
就在我大学附近,交通还可以 。早餐不好吃

10/10 – Uitstekend

Daniel, Edmonton

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very good . more than 5 star for me
I recommend that suite hotel . very nice , very nice size . and service is good , beside subway service . a nice coffee shop just on ground floor , the view is good , very clean , for the price , cant complaint . you can feel you at home .

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel, buffet was good, staff friendly. Only manager spoke English. Would be helpful to have someone that could speak or translate to plan activities around the area.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel !! The only problem is too far away from the downtown.

10/10 – Uitstekend

Geralis, Red Deer, ab

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Nice hotel, not great location, as not much for restaurants around. Staff knew some English, not a lot. Comfortable beds and nice bathrooms

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
深夜にチェックインしましたが、問題はありませんでした。部屋は清潔感があり好感が持てます。ベッドに上にカーネーションが一輪置いてあるなど、細やかな配慮が感じられます。朝食は中華がメインです。

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointing customer service.
We stayed in the hotel for three nights. The rooms were good but the shower was blocked and water was spilling into the bathroom. We reported it to the receptions but no one came to clear the blocked shower. No one at reception could speak English and I have to use my basic knowledge in Mandarin to communicate.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
where's my room
Well they could not find my reversation. It was 10:30 at night I was tired got ripped by the taxi. $150RMB. It should have been $50RMB at most Do they gave me a room. $2000RMB for two nights At least I thought it was. Room was great more than I needed. When I checked out I ask for a receipt. Well again no English and was told he did not know what I was charged per night so he could not give me a receipt. I'm sure if I spoke Chinese I would have been given a receipt. So u don't even know what I was charged. We will see If you know Chinese I think it's a great place

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
가족여행으로 머문 4박
가족여행으로 4박을 예약했습니다. 4인실에 조식 포함이라 여기로 예약을했던거였는데, 알고보니 3인실이여서 모든게 다 3인 기준으로 되어있었고, 심지어 조식까지!! 일회용품이나 타월은 가져다 달라고 하니 더 추가로 주어서 상관 없었지만, 조식은 당황스러웠어요 당연히 4인실로 되어 있었던 숙박이였고, 조식도 그렇게 되어 있을꺼라고 생각했는데 첫날에 리셉션에 이야길 했더니 1인분 금액을 달라고 하더라구요 돌아 가는 비행기가 새벽시간라 나머지 1박은 날리는셈 치고 예약한거라 그걸 땡겨와서 먹겠다고 했더니, 우선 첫끼는 호텔측에서 서비스 준다고 했었고, 나머진 다시 이야길 하자길래, 일정을 마치고 저녁에 돌아오니 문제는 없이 해결 되어 있긴 했지만 중국어가 안되어, 의사소통이 안되었다면 많이 당황스러울 수 있는 상황이였어요 그리고 시트는 안갈아주나봐요 침구에 얼룩이 있는걸 봤는데, 그게 그대로 체크아웃할때까지 함께했네요.. 정돈만 해주고 가버렸네요 4박이면 한번쯤은 갈아줄만도 한데.. 그리고 샤워부스에 물이 안내려갔어요 말하기 귀찮아서 욕조 쪽에 있는 샤워기로 씻었네요 그거 말곤 편히 잘 쉬었어요 걍 걍 그저 그랬어요