Segmen Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt, op loopafstand van Tunali Hilmi Caddesi

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn November 2024 en December 2024.
november 2024
december 2024

Fotogalerie voor Segmen Hotel

Lobby
Voorkant van accommodatie
Bar (ter plaatse)
Standaard kamer | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, gratis wifi
Bar (ter plaatse)

Beoordelingen

7,8 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
    Bar
  • Ontbijt inbegrepen
    Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
    Roomservice
  • Wasservice
    Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
    Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice

Kameropties

Standaard kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Televisie
Een haardroger
Diep bad
Privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Een kluis
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Buklum Sokak No 13 Kavaklidere, Kavaklidere, Ankara, 6680

In de buurt

  • Tunali Hilmi Caddesi - 3 min. lopen
  • Kocatepe-moskee - 8 min. lopen
  • Ambassade van de Verenigde Staten - 9 min. lopen
  • Kizilay-plein - 16 min. lopen
  • Anitkabir - 3 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Dikimevi Station - 4 min. rijden
  • 15 Temmuz Kizilay Millî Irade Station - 16 min. lopen
  • Ankara (ESB-Esenboga) - 39 min. rijden

Restaurants

  • ‪Salaş Meyhane - ‬2 min. lopen
  • ‪Beyzade Ocakbaşı - ‬3 min. lopen
  • ‪Menaj - ‬2 min. lopen
  • ‪Pikola - ‬1 min. lopen
  • ‪Popina - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Segmen Hotel

Hotel in de buurt van Kizilay-plein
Segmen Hotel ligt niet alleen dicht bij Tunali Hilmi Caddesi maar biedt ook faciliteiten zoals een gratis ontbijtbuffet, een terras en een koffiebar/café. Naast voorzieningen zoals een tuin en een stomerij/wasserijservice kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een bagageopslagruimte, vergaderruimtes en een rookvrije accommodatie
  • Een 24-uurs receptie, gratis kranten en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle 98 kamers zijn voorzien van gemakken zoals 24-uurs roomservice en aparte zitruimtes en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met diepe baden en gratis toiletartikelen
  • Televisies met kabelzenders
  • Aparte zitruimtes, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.30 uur
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 9 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Minibar

Meer

  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 13.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 6 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Segmen Hotel Ankara
Segmen Ankara
Segmen Hotel Hotel
Segmen Hotel Ankara
Segmen Hotel Hotel Ankara

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Segmen Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Segmen Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Segmen Hotel?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Segmen Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 13.00 uur uit te checken.

Waar ligt Segmen Hotel?

Dit hotel ligt in Ankara (centrum), binnen 2 km afstand van Tunali Hilmi Caddesi en Kizilay-plein. Anitkabir ligt op 2,9 km. 15 Temmuz Kizilay Millî Irade Station ligt op 16 minuten lopen en naar Necatibey Station is het 19 minuten lopen.

Beoordelingen over Segmen Hotel

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 39 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 39 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 39 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 39 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 39 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Devrim

3 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Low profile
"Otele Bayan alamıyoruz, biz değil patron almıyor" diyebilecek nezakette çalışanlara ve patronlara sahipfirma
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Can

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Ömer

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Konum ve temizlik güzel fiyat dengesi ve kahvaltı iyi. Tavsiye eferim.
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

YAKUP

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Lisa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veldig bra
Det var kjempe fint sted og veldig hyggelige ansatter , vi var kjempe fornøyde .
12 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Gözde

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Oda temizliği çok çok iyi degildi,özellikle klozet ve yatak başlıkları çok temiz değildi,ancak yatak takımları temiz ve ütülüydü.Kahvaltı 3 yıldızlı bir otele göre gayet çeşitli ve lezzetliydi.
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Sule

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Koforsuz
Yataklar eski ve rahatsız
2 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

4/10 – Matig

CEM

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Para vermeye değmez
Çok köhne otel , 15 sene önce mi ne kalmıştım , aynı.. Ayrıca yanlışlıkla 2 kişilik oda tutmama rağmen arkadaşım gelir belki dediğimde burası aile oteli diyen gereksiz resepsiyon görevlisi..Ve de gene ayrı gereksiz resepsiyon görevlisinin, arkadaşım; ya bir tuvalete gidip odada üstümü değiştireceğim deyince sadece 5 dakika izin veriyoruz şeklinde saçma çıkışı benim ve arkadaşlarımın Seğmen otele bir daha adım atmayacağını garantilemiş oldu.
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Gul

1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Selim

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

sercan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Kemal Deniz

1 nacht verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Kiomars

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

MENDERES

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Düzgün
Gayet düzgün personel.. aracımı park edip getirdiler.oda temiz..fiyat iyi.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Berk

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Yasin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Gökhan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Sude

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Alper

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2019