Le Fenix Sukhumvit

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op loopafstand van Bumrungrad Hospital

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn November 2024 en December 2024.
november 2024
december 2024

Fotogalerie voor Le Fenix Sukhumvit

Buffet
Exterieur
Serveert lunch en diner
Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen
Buffet

Beoordelingen

6,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
    Bar
  • Fitnessruimte
    Fitnessruimte
  • Parkeren inbegrepen
    Parkeren inbegrepen
  • Roomservice
    Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
    Wasservice
De prijs is € 27
inclusief belastingen en toeslagen
24 nov - 25 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis extra bedden
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Badjassen
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standard Triple Room

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Waterkoker
Een minibar
  • 24 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Familiekamer, 2 slaapkamers

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
2 badkamers
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Waterkoker
  • 50 m²
  • Max. aantal: 6
  • 1 queensize bed en 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis extra bedden
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Badjassen
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Waterkoker
Een minibar
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
33/33 Sukhumvit Soi 11, Klong Toey Nua, Wattana, Bangkok, Bangkok, 10110

In de buurt

  • Bumrungrad Hospital - 6 min. lopen
  • Nana Square - 9 min. lopen
  • Terminal 21 Shopping Mall - 18 min. lopen
  • Siam Paragon Mall - 3 min. rijden
  • MBK Center - 4 min. rijden

Lokaal vervoer

  • BTS-station Nana - 8 min. lopen
  • Station Asok - 16 min. lopen
  • Suvarnabhumi internationale luchthaven (BKK) - 37 min. rijden

Restaurants

  • ‪The Coffee Club - ‬1 min. lopen
  • ‪Havana Social - ‬1 min. lopen
  • ‪Tony's Sukhumvit 11 - ‬2 min. lopen
  • ‪Above Eleven - ‬1 min. lopen
  • ‪Oskar - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Le Fenix Sukhumvit

Hotel in de buurt van Bumrungrad Hospital
Le Fenix Sukhumvit bevindt zich in de buurt van Nana Square en Terminal 21 Shopping Mall en biedt extraatjes zoals een koffiebar/café, een stomerij/wasserijservice en een bar. Het plaatselijke restaurant Flow Bar serveert lunch en diner. Voorzieningen zoals een fitnesscentrum en gratis wifi op de kamer zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een receptieruimte
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, een bagageopslagruimte en meertalig personeel
Kamervoorzieningen
Alle 147 kamers zijn voorzien van extraatjes zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Douches, bidets en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 32 inch met satellietzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Thai

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.30 uur: THB 250 voor volwassenen en THB 125 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Flow Bar
  • L3 Eatery
  • L3 Eatery
  • Nest

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Computerstation

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 8 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 1 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: THB 1000 per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. THB 250 voor volwassenen en ca. THB 125 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 1200 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem en een EHBO-doos

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Het wordt aanbevolen om per auto van en naar deze accommodatie te reizen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Fenix Sukhumvit Hotel
Fenix Hotel Sukhumvit
Fenix Sukhumvit
Le Fenix Bangkok
Le Fenix Sukhumvit Bangkok
Le Fenix Sukhumvit Hotel Bangkok
Fenix Sukhumvit 11 Compass Hospitality Hotel
Fenix 11 Compass Hospitality Hotel
Fenix Sukhumvit 11 Compass Hospitality
Fenix 11 Compass Hospitality
Le Fenix Sukhumvit 11 by Compass Hospitality
Le Fenix Sukhumvit Hotel
Le Fenix Sukhumvit Bangkok
Le Fenix Sukhumvit Hotel Bangkok

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Le Fenix Sukhumvit?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Le Fenix Sukhumvit?

Vandaag, 14 nov. 2024, kost een verblijf bij Le Fenix Sukhumvit van één nacht voor twee volwassenen op 24 nov. 2024 min. € 26,81, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Le Fenix Sukhumvit te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Le Fenix Sukhumvit?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.30 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Le Fenix Sukhumvit uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Le Fenix Sukhumvit een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van THB 1200 per voertuig.

Waar ligt Le Fenix Sukhumvit?

Dit hotel ligt in Sukhumvit, binnen 10 minuten lopen van Bumrungrad Hospital en Nana Square. Ook Terminal 21 Shopping Mall en Siam Paragon Mall liggen binnen 3 km afstand. BTS-station Nana ligt op 8 minuten lopen en naar Metrostation Asok BTS is het 14 minuten lopen.

Beoordelingen over Le Fenix Sukhumvit

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 81 van 513 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 188 van 513 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 139 van 513 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 61 van 513 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 44 van 513 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

4,8/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Andrew, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed mid-range hotel
Echt vriendelijk personeel, overal schoon in een drukke buurt met alles dat je hebt nodig & vlakbij BTS.
7 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Robbert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gewoon goed.
Heb het altijd naar mijn zin hier. Is gewoon een goed hotel. Let alleen wel op dat je niet per een produkt open maakt die het en der op de kamer verspreidt liggen. Die kosten een hoop geld.
6 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relaxe hotel
Prima relaxed centraal gelegen hotel. Ruime kamer,minimalistisch ingericht, zeer goed bed en badkamer. Heerlijk ontbijt.
4 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
weer een succes
ik ben hier nu al vele malen geweest en blijf dit een heerlijk hotel vinden. Midden tussen allerlei uitgaans gelegenheden en zo'n 10 min lopen naar de bts. savonds openen er ook allerlei straat bars en restaurant's. het hotel zelf is prima en erg comfortabel bed. airco is ook prima. staat niet in je gezicht te blazen tijdens het slapen. WiFi werkt uitstekend. het enige min puntje is de douche. Die kan van tijd tot tijd spontaan heel koud worden en vervolgens super heet en keert dan weer normaal.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Goed verblijf gehad. Het personeel is goed behulpzaam.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Redelijk hotel, toe aan een opknapbeurt!
Redelijk hotel, mooie ligging in Soi 11. Was ooit een leuk trendy hotel, echter begint te onderkomen en is toe aan een renovatie. Op loopafstand van BTS Nana. In de omgeving lagen ooit de Q-bar en de Bed & Supper Club, deze bestaan echter niet meer. Bed was comfortabel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Genoten
Hotel 10min lopen van BTS. Diverse restaurants vlakbij.

8/10 – Goed

Antony, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beviel goed alleen ..
De airco maakte veel herrie en gaf geen prettige lucht af en daarom heb ik na 4 nachten niet gevraagd voor verlenging.

8/10 – Goed

Robbert, zoetermeer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed genoten
Fijn hotel. 10 min lopen van de BTS. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Ligt in een drukke straat, maar totaal geen last van herrie. Wasserette wel duur. Kan beter naar 1 van de vele laundry shops gaan. Veel goedkoper en het wordt net zo goed schoon en gestreken.

8/10 – Goed

?

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔
6 nachten verbleven in oktober 2024

4/10 – Matig

Alessandro, Birch Vale

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Disgustingly dirty. Staff were good contrary to most reviews, I guess they’ve fixed that. But the hotels needs a lot of attention Breakfast choice was minimal.
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

MAUNG

1 nacht verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

A

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dirty everywhere you look, floor to ceiling. Booked the room with 'no smoking', as soon as got out of the lift you can smell someone has been smoking and smell gets stronger as you enter the room.............not so 'no smoking' at all!!!. All old and worn deco, carpet so dirty, Never going back there no matter how low the price is.
1 nacht verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Robbert

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Afwull, The worst. Avoid at all costs
Terrible Hotel. I stayed here before many years ago and bavk then it was a excellent hotel. Now it's Dumb. First I had to change the room, because the toilet didn't flush properly and couldn't change any settings on the aircon. Everything and I mean Everything is really dirty, worn out or in disrepair. There was a Hole in the Ceiling and also a huge mold spot. Dirty floors. Dirty walls. Dirty Paintings. Towels Worn out. Also the bedframe was worn out. In the new room the Aircon made such a loud noise, It feels like you're in a airplane right next to the engine. Only a table on 1 side of the bed and you geussed it, it was dirty. Also if feel like it would break down if you would put on something slighy heavy. Even the hallways looked very dirty with worn out carpet. The front door also had dirty stains. The only thing that was clean, was the reception area and the rooftop bar. I Booked 3 nights and left after 2 night. I should have left after the 1st night, but I was thight on money. If you're travelling on a budget. Please, this hotel is not worth it. Avoid this hotel at any cost! Close down this hotel and do some major renovations!
3 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Said

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fake photos
The photos in the website shows clean modern room, in reality the room is dirty, bathroom needs complete makeover, they changed the bed sheets twice in the whole 10 days. Towels are dirty and have cuts in it
10 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Fodié

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
C'est le pire hôtel que j'ai vu de ma vie. Etat catastrophique des chambre, mauvaise odeur, les draps ne sont pas lavés, les sols tres sales ne vois avisés pas de marcher pieds nus, du sang sur les rideaux...c'est la première fois que je quitte un hôtel avant la fin de mon séjour. Honte à Expédia de participer à cette publicité mensongère dû aux photos qui ne correspondent pas à la réalité. C'est scandaleux.
2 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Dereli

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

robert, APO

1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

SEUNGBEOM

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service
8 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Danilo

4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Terence

Positief: Personeel en service
Thehotel need renovation.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Nobuyuki

1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Russell

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Room had mold grow all over i gagged on entry. I immediatly checked out and checked into another hotel the room was so bad.
2 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Gin

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirty place
3 nachten verbleven in augustus 2023